maanantaina, heinäkuuta 29, 2013

Joku asu

Tän näkösenä olin joku päivä (jo hetki sitten vissiinki) pyörimässä kaupungilla.

Mekko / Rosebullet, Laukku / Michael Kors, muut on mikä mistäkin - en muista.

Kävin testaan siivet Henry's Pubissa. Ne oli just niin hyvät kun oon kuullut, mutta terassilla nautittuna tuuli pilas fiilikset ja tietty sotkin ton mekon :D

Rakastan tota mekkoo yli kaiken ja se on lojunut kaapissa hyvin vähän käytettynä vissiin pari vuotta, oon vaan yrittäny varjella sitä sotkemiselta. Ja ylläri, et heti sotkin kun laitoin taas päälle ja tollaset rasvatahrat on pirun hankala poistaa. Lisäksi tosta näkyy lievästi läpi.

Mun Tornio-Tampere -reissu sit vähän venähti ja pääsin vasta eilen Helsinkiin. Tänään kävin Korkeasaaressa eläimiä kattomassaja sieltä pistän joku päivä kunnon kuvaläjäyksen blogin puolelle, sekä tietysti vähän juttua viimeviikonlopulta, kun juhlin 25-v syntymäpäivääni. Tänään lähti käyntiin viimenen lomaviikko ja aion nauttia siitä täysillä.
Mitä tykkäätte asusta? 

15 kommenttia :

  1. apua miten kaunis taas oot! tuo mekko on mielettömän nätti myös, hyvältä näyttää! :)

    VastaaPoista
  2. Aivan täydellinen mekko, sopii hyvin sulle :)

    VastaaPoista
  3. Mä näin sut Miamissa perjantaina ku olin Tampereella vierailemassa :) en uskaltanu kyl moikata :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaa! :D Olisit tullut vaan! :P Tuut sit ens kerralla kun näät! :P

      Poista
  4. Koska se tissi postaus; ennen ja jälkeen?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ajattelin, että teen ens kuussa kun käyn siellä jälkitarkastuksessa kuulemassa lopullisen tuomion koska leikkauksesta tulee täyteen puoli vuotta, niin sit ois hyvä aika :) Maltattehan odottaa sen verran vielä!

      Poista
  5. oot tosi kaunis ja aivan ihana mekko! :) käy sulle tosi hyvin :)

    http://jct-bloggercom.blogspot.fi/

    VastaaPoista