torstaina, heinäkuuta 18, 2013

Minireissu Manseen

Lähdin lauantaina minireissulle Tampereelle. Lähin ikäänku soitellen sotaan, koska jo matkalla junalle huomasin puutteita mun matkavarustuksessa - multa puuttu esim kunnolliset vaihtovaatteet ja baarilaukku, eikä mitään pitkähihasta paitaakaan ollut mukana jne :D

Oli pakko hankkia vähän evästä asemalta ja huomasin vasta junassa sattumalta valkanneeni zeropullon kahta vaille oikein :D

Kärvistelin ruuhkajunassa (noi sivupaikatki täytty just kuvan ottamisen jälkeen) ja puhelimesta oli akku ihan tyhjillään, kunnes huomasin seinässä pelastuksen. Lähijunat on siitä huonoja, ettei niissä oo paikoilla pistorasioita!

Tampereen rautatieasemalta rynnin suoraa tietä Jack The Roosteriin lounaalle Oonan ja Ainon kanssa.

 Himoissani valkkasin siipiä, jotka oli aika 0/5 ja tuli annoskateus tyttärien salaatteja kattellessa.

Jälkkäriks jouduttiin ottaan kannu jotain boolia, koska keli oli mitä mainioin. Illalla muuten huomasin, että mulle oli tullu aivan järkyttävät rusketusrajat selkään mekosta, vaikka ei me tossa nyt _niin_ kauaa oltu.

Käytiin nopeesti laittautumassa ja suunnattiin siitä Annan ja Crisun läksiäisiin.


Mun naamassa tai varsinkaan hiuksissa ei ollu mitään kehumista, eikä asukaan erikoinen ollu, vaikka siitä pidinkin. Mekko on ostettu vuosia sitten jostain ulkomailta, kengät on yhdet mun suosikeista ja laukkuna mulla oli Oonalta lainattu meikkipussi :D

Jatkoille siirryttiin jossain vaiheessa Fat Ladyn synttärijuhlille. Ilta kokonaisuudessaan oli aivan mahtava ja näki taas kaikki ihanat - mulla oli ihan älyttömän hauskaa :D

Tässä vielä kuvaajan ottama kuva baarista.

Sunnuntaina raahasin Oonan Hookin kautta mukanani Helsinkiin. Poikettiin iltapalapiknikillä Tervasaaressa, tässä Kruununhaan edessä ihan mun lähellä ja toi Beanna liitty myös seuraan.

Terveelliset iltapalat tytöillä, ite olin limulinjalla, koska maanantai on luonnollisesti työpäivä.

Shortsit ja villis on asu, jossa voisin elää vaikka lopun elämääni jos pitäs valita joku tietty. Illalla ei ollut enää nii kuuma, niin sain taas vetää sillä linjalla.

Sellasta oli viime viikonloppuna siis. Äkkiä meni taas tääkin kaks viikkoo töitä painaessa kun huomenna jään uudestaan kesälomalle :D Mua hermostuttaa kun aika menee niin nopeesti varsinkin näin kesällä :(

11 kommenttia :

  1. Briejuustoo ja koffia?!:D:D aika eksoottista :DDD mutta kauniina oot taas ollu<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lol joo noilla on erikoiset makumieltymykset :D

      Poista
  2. Mä en ole pitkään aikaan kommentoinut! Ootko sä viihtynyt hyvin Helsingissä? Mietin, että jos voitais joku päivä nähdä töiden jälkeen, kun mä olen Vantaalla töissä ja sieltä pääsen helposti Metrolla keskustaan, kun ajan auton Itikseen :) (En uskalla ajaa Helsingin keskustaan :D)

    Sä oot ollut taas niin nättinä! Mäkin rakastan pitkähihanen + sortsit komboa, mutta pelkään aina, että mun jaloille tulee kylmä (niinku tuleekin :D).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No hei pitkästä aikaa! :> Emmäkää oo kommentoinu mitää aikoihin sulle kun en oo ollu hirveesti koneella lukemassa ees blogeja :((

      Todellakin nähdään, mäki voin tulla Vantaalle tai sitten vaikka Itikseen tai voidaan olla keskustassakin, ihan mite vaan!!! :D

      Ens viikon oon muissa maisemissa mut sit seuraavalla esim voisi !

      Poista
    2. Mä oon lomalla viel ens viikon, joten sitäseuraava viikko sopii mullekin :) Miten ois sit vaikka Jumbo? Tai Itis? Itäkeskus on mun mielestä kamalan likanen paikka :(

      Poista
  3. tuo on oikeestaan aika mieleenkiintonen villapaita

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi mielenkiintoinen oli aika erikoinen sanavalinta tässä yhteydessä :D

      Poista
  4. Vastaukset
    1. Oli pakko laittaa kun muuten pelkkää iphonee :D

      Poista
  5. Oot niitä harvinaisia ihmisiä joille käy tuon malliset aurinkolasit - WAU miten hyvin ne käykään sun kasvoihin!!

    VastaaPoista