sunnuntaina, heinäkuuta 28, 2013

Savannilta

Korukauppa Savannista laitettiin mulle tuossa vastikään meiliä yhteistyön merkeissä.

Savannin nettisivuilta löytyy paljon hienoja koruja ja asusteita ym. ja innostuin tietysti kovasti!
Sain valita testiin muutamia tuotteita ja valkkasin tälläisiä:

Dreamcatcher -henkiset hopeiset korvakorut.


Mustat ristikorvakorut.


Ruuvin mallinen feikkiplugi.

Tykkäsin kaikista hirveesti!

Ps. Savannilla on käynnissä nyt kesäale ja alennuskoodilla KUUMAA saa 40% alennuksen ”Kuumaa kamaa!” -merkityistä tuoteryhmistä! Alennuskoodilla minimiostos on 15,00 €, eli alennuksen jälkeen 9,00 €. Käykäähän vilkasemassa, jos vaikka tarviitte vielä loppukesän juhliin koristusta tai muuten vaan täydennystä korulippaaseen! :)

3 kommenttia :

  1. Ihania :). Mä haluaisin uusia korviksia, niitä tulee ihan liian harvoin ostettua.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon nyt viimeaikoina koittanut ostaa jotain kivoja, liian usein tulee käytettyä vaan samoja! :)

      Poista
    2. Mä käytän melkeen aina vaan jotain pallokorviksia ja toisinaan H&M:ltä ostettu hedelmäkorvikset vaikka on muitakin. Monesti kyllä löytyy aivan ihania korviksia, kuten vaikka levykorvikset.

      Mun lempparikorvikset on Kalevalakorun Lumihiutale -korvikset, mutta nekin oli pitkään hukassa ja sitten, kun löysin niin huomasin ettei toisesta korviksesta oli lähteny semmoset valkoiset kohdat pois :(.

      Poista