torstaina, elokuuta 08, 2013

Sytyin

Pitkästä aikaa muotivillitys, jolle en alkuun lämmennyt laisinkaan - kiilakorkolenkkarit.

Sitten näin tuossa vasta yhdellä naisella jalassa _niin_siistit_ kiilakorolliset kengät, että ostoslistalle meni saman tien.

Keräsin Spartoon nettisivuilta inspiraatiokollaasin.

1. D&G kengissä on vähän enemmän korkoo ja vartta.
2. Pieces tennareissa on ihana värikombo ja erityisesti tykkään noista tarroista.
3. Air Step -merkin valikoimista löytyy vaikka miten monet hienot yksilöt.
4. Hopee-valkoset Blink kengät on vaan aivan mielettömän siistit :D Voiko olla mitään hienompaa?
5. Nää G-Star Raw kengät on jo niin överit, että nää ei voi olla kuin upeet!
6. Rakastuin noiden vaaleanpunaisten Esprit lenkkareitten väriin ihan täysin.
7. Sini-valkoiset Big Star tennarit osui heti mun silmiin. Toi malli on ainakin ihan täydellinen.
8. Betty London mustat niittikoristeiset sopii asuun kuin asuun.
9. Marc O'Polo tennarit on myös aivan hurmaavan väriset.

Naisten tennarit -sivulta löytyy parhaiten tämän tyyppisiä kenkiä, itse en osannut ensin päättää, mitä kategoriaa tutkisin, tennareita vai nilkkureita :)

Kuka muu on ihastunut kiilakorkotennareihin? Käsi ylös nyt! 

Ps. Onko näille jotain muuta sanaa olemassa kuin "kiilakorkotennarit"? :D

23 kommenttia :

  1. Wedgeiksi niitä kai kutsutaan? :D Emt, mut itse lämpesin noille samantien, mun jalalle ei vaan korot yksinkertasesti sovi :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Wedget on joo kiilakorot, mutta onko noille lenkkarimallille jotain omaa täsmennystä XD Mä ite oon kiilakorkojen ystävä :>

      Poista
  2. Muhun eivät ole vielä iskeneet, mutta luultavasti tulen näissäkin jälkijunassa jossain välissä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh, mäkin oon aina vähän jälessä näissä :D

      Poista
  3. Kiilakorkonilkkurit!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mutta kun noi on kuitenkin samalla lenkkarit..... tavallaan :D

      Poista
  4. oon harkinnu myös tämmösien hankkimista =)

    VastaaPoista
  5. Mun on pakko saada noi. Mä oon nähnyt vaan rumia tollasia, mut nää on ihania !!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo kaupoista ei hirveesti löydä hienoja, voitas mennä vaikka ehk ens viikolla joku iltapäivä sinne Jumboon ja kattella samalla löytyskö sieltä!

      Poista
  6. mä tykkäsin noista 2 viikkoo ja si meni maku ja myin omani :D ihan helmet muilla, mutta mun jalassa aika hirveet..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh :D Saa nähdä miltä ne mulla näyttäis :D

      Poista
  7. En alkuun lämmennyt minäkään näille. Marmatin että se on suorastaan syntiä yhdistää korot ja tennarit, mutta mitkäs kengät ovat loppujen lopuksi päätyneet tuonne kaappiini.. Hups. :D Ja nyt syksyksi ajattelin toiset parit iskeä tilaukseen. ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mulla on jotain traumoja jääny niistä piikkikorollisista "converse" -korkkareista :D Eikö joskus ollu jotain sellasia :D

      Poista
  8. Mä tykkään noista hirmusesti!<3 Niin upeita :p

    VastaaPoista
  9. Kyllä tykkään, mulla on ollut jostain toukokuusta asti mustat kiilakorkotennarit ja ovat aivan ihanat. :)

    VastaaPoista
  10. Minä ainakin tykkään! omistan kolmet, tuntuu että lisää pitää hankkia! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kolmet!! :D Mulla ei oo vielä ensimmäisiäkään!!!

      Poista
  11. Katso www.sportsdirect.com.. sielä noita kenkiä jollai 10eurolla ku täälä kaupossa maksaa 40-80e.. ite tilannu kans ja ollu tosi tyytyväinen:) ni ja siel on kaikkee muutaki halpaa;)

    VastaaPoista