perjantaina, heinäkuuta 19, 2013

Thebos -tilaus

Mulla oli lahjakortti Thebosin -nettikauppaan ja meikkipakissakin alkoi oleen puutteita muutamista tuotteista: ripsarit lopussa, irtopuuteri loppu ja silmämeikin pohjustusvoiteet veteli viimeisiään, joten piti laittaa pieni tilaus taas.




Yllättäen ostoskoriin sujahti St. Morizin itseruskettava vaahto medium sävyssä (9,90 €), joka on mun ehdoton suosikki ja sen levittämiseen apuvälineeksi uusi hanska (5,90 €), koska edellinen oli jo kärsinyt liiallisesta käytöstä :D Maybellinen Great Lash -ripsivärejä kaksin kappalein (3,50 € kpl), W7 silmämeikin pohjustusvoide (4,90 €) ja CCUK:n irtopuuteri (4,90 €). Ylläriksi oli laitettu mukaan vielä huulipunanäytteitä :)

Nää tuli taas ihan älyttömän nopeasti, seuraavana päivänä tilauksesta oli noudettavissa postista jo. Hinnat Theboksella on myös erittäin edulliset, joten voin suositella taas kerran erittäin lämpimästi.

13 kommenttia :

  1. onx mulla menny ohi kun en ole huomannu kuka voitti sen toukokuun thebos arvonnan.Thebos kyl on nopea toimittaan tuotteet

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Itseasiassa mulla jäi sillon mainitsematta siitä kokonaan täällä blogin puolella, voittajaksi random.org arpo sähköpostiosoitteella pinkzalmiac@gmail.com osallistuneen ja ilmotin hänelle henk koht :)

      Poista
  2. Pitääpä käydä tsekkaamassa tuo sivu! kuulostaa hyvältä :)

    VastaaPoista
  3. Oon tosi pitkään miettinyt, että tilaisko kys. sivulta vai en, mutta näköjään jos toimitus ja kaikki on noin nopeaa ja hyvää niin eikun paketti tulemaan, haha! :D

    Klikkaamalla tätä tekstiä pääset mun blogiin: Sini Marja

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä ehdottomasti kannattaa jos jotain kosmetiikkaa vaikka isomman määrän tarvii niin tuolta tilailla :))

      Poista
  4. Mun on pakko nyt vihdoin kommentoida vaikka ei liity postaukseen!
    Oon seurannu sun blogia anonyyminä aktiivisesti varmaa vuoden päivät. Syy miks oon jääny koukkuun, on varmaanki sun suora ja kiva tyyli kirjottaa. Et kaunistele mitää juttuja vaan kerrot ihan reilusti kaikki jutut :D siinä on varmaa syy miks susta ei mitää paskaa kirjotella missään juorublogeissa ku sul ei oo mitään salattavaa (ainaki siltä vaikuttaa :P).
    Kommentin idea oli kuitenki että älä ikinä lopeta bloggaamista, oot mun ehoton lemppari ja älyttömän kaunis :)

    VastaaPoista
  5. Kiitos paljon kommentista, ihanasti kirjoitit! :) <3 Tälläsiä on aina mukava lukea! :>

    VastaaPoista
  6. Mä tilasin tuolta just eilen tavaraa (ekan kerran):D Tuola myydään sitä samaa hiusväriä ja vielä halvalla mitä jouduin jenkeistä asti tilaan, olin aika yllättyny! Millä oon siis tän liukuväri-juurihomman värjänny. Onks toi ripsari muuten hyvää? mietin ostanko sitäkin, kun oli niin halpaa mut en sitten uskaltanu :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa no vähä hyvä sitte jos sitä saa tuolta :D Toi ripsari on hyvää mun mielestä, mutta monet ei pidä siitä :DD:D Ite oon käyttäny tota jo pian 14 vuotta :D

      Poista
  7. mistä noita ripsivärejä muka saa tuohon hintaa? kaupoissa ovat kyllä sitä kymmentä euroa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kato vaikka ton linkin takaa nettikaupasta, siitähän tää postaus kertoo :)

      Poista