maanantaina, elokuuta 12, 2013

Heipat sosiaaliselle elämälle

Kui moni muistaa 2000 luvun alusssa Summerin ohessa tulleen teinisarjan nimeltä Klaani (The Tribe)?






Tää tuli mulle jostain iha yöstä mieleen viimeviikolla ja eilen iltapäivällä kattoin löytyskö tätä mahdollisesti YouTubesta. Kyllä löyty ja oon nyt kahden päivän sisään kattonu tätä 33 jaksoo.

Sarjaahan on siis 5 tuotantokautta ja varmaan kaikissa niissä joku 50 jaksoo, että katottavaa riittää ja näähän joutuu kattoon luonnollisesti kaikki putkeen. Toivotan sosiaaliselle elämälle, blogille yms hyvästit siihen saakka kunnes joka ikinen jakso on katottu.

Kuvat löysin Googlella ja jos haluatte jäädä koukkuun niin tästä on hyvä aloittaa:

67 kommenttia :

  1. Ei oo todellista, miten oon voinutkaan unohtaa tän sarjan!!! Ihan parasta, kiitos <3:D!

    VastaaPoista
  2. Eikä, apua, et ois kertonut, mäkin joudun katsomaan :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo tolta ei voi nyt välttyä :D Kohta on kylä täynnä kybergootteja :D

      Poista
  3. Eikä, apua, et ois kertonut, mäkin joudun katsomaan :D

    VastaaPoista
  4. Vastaukset
    1. Ihanaa kuulla että näin moni muistaa! :)

      Poista
  5. Mä muistan!!! :'''D
    Mä olen nyt ihan koukuttunut Beauty and the Beast -sarjaan <3<3 Se mies näyttelijä on KUUMA. Kohta pitäs alkaakin jo The Vampire Diaries, The Walking Dead ja Supernatural. Mä voin sanoa hyvästit kaikelle elämälle, koska elän vain ja ainoastaan sille, että seuraava jakso tulee. En odota mitään muuta :'D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en oo kuullu tollasesta sarjasta! :D Ite en sais mitään tälläsiä kattoo yhtään kun friikahdan samantien ja kaikki keskittyminen menee siihen sarjaan, tänäänki oon jo töissä avannu aiheen keskustelusta ainakin kolmasti ja yks työkaveri on jo iha hermona :D

      Poista
  6. KIITOS TÄSTÄ! <3 Klaani on ihan paras :)

    VastaaPoista
  7. Ei vitsit, Klaani oli kyllä huippu. En kyllä tiedä uskallanko alkaa katsomaan, kun sitten käy just niin, että koukuttuu täysin :D

    VastaaPoista
  8. Ei hitto tää on niin legendaarinen! :D Mä katsoin tätä penskana, en ees tienny et tätä vielä löytyy (saatika muistanut ohjelman nimeä). Hienoa, voin myös heittää sosiaaliselle elämälleni hyvästit ja seurata tätä sarjaa taas. KIITOS! :D

    VastaaPoista
  9. MITÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ toi on paras sarja ikinä! Muistan ku olin niin koukussa tohon:D pitääpä alkaa itekkin kattelee!!! ;)

    VastaaPoista
  10. Ei oo todellista, oon niin unohtanut tän!! :D Klaani oli mun ykköslempparisarja silloin joskus pienenä.. voi tätä nostalgiaa :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei tätä vaan yksinkertasesti voi unohtaa, tää on niin 5/5 :D

      Poista
  11. Muistan ton sarjan, tuli katsottua sitä ainakin alussa tai no pari kautta ainakin. En oo varma oonko kattonut kokonaan, mutta kuitenkin. Wikipedian mukaan sarjassa ois 260 jaksoa. Aika paljon, nimittäin esim. Frendejäkin on tehty vähemmän vaikka tuntuu että siinäkin sarjassa on jaksoja ihan hulluna.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ite koitin eka torrenttina ladata niin ois vieny tilaa 41 Gigaa joka nyt on ihan saamaristi :D Ei mahtunut koneelle enää ja ois tullu niin hitaasti et tyydyn youtubeen :D

      Poista
  12. Hahaha oon aina välillä miettiny tota sarjaa, kai sitä vois iteki alkaa kattoo :D Tällä hetkellä meillä menossa Las Vegas kausien kattominen mut niide jälkee sitte toi :D Kiitos..... :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun piti eka kattoo Band of Brothers, mutta ku sitä ei ollu valmiina niin joutu alkaa ton...... ehkä sit ens keväänä, näissä on aika paljon katottavaa nimittäin :D

      Poista
  13. Muistan, katsoin jonkin verran ja tykkäsin, nyt en vaan muista, miksen sitten katsonut enempää :D Olisikin varmaan jännä katsoa sitä nyt uudestaan. Voi että kun aika rientää... :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi olla et kun siinäki tulee niin ihmeellisiä juonenkäänteitä ja kasa uusia hahmoja tokas tuotantokaudes niin menee vähä mielenkiinto, mutta kyl nää on joo katottava :D

      Poista
  14. Muistan! Katsoin vuonna 2011 kaikki jaksot uudelleen! :D Harmillista, et sarja jäi vähän kesken. Olin tähän sarjaan ihan hulluna ja me jopa leikittiin Klaania, olinhan mä vielä ala-asteella kun sitä alunperin aloin katsoa. Ihan loistava sarja. Jack ja Ellie oli lempipari ja Lex kuulu kans suosikeihin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä olin ite vissiin ala-asteen vikoja luokkia tai just yläasteella, muistan et neloskauden Ved oli mun teini-ihastus :D Lex, Amber ja Trudy tais olla mun suosikkeja. Tällä hetkellä ainakin on Amber....... ja Bray :D<3

      Poista
  15. Klaani oli niin paras! Ite "muistin" tän tossa keväällä ja pakkohan se oli alkaa katsomaan jaksoja :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ai vitsi sä oot jo varmaan vaikka miten pitkällä! :D

      Poista
  16. hehe mä oon koukussa siihen kesärakkauteen joka tulee summerin jälkeen :p

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onko se se ranskalainen? Jos niin sekin on kyllä aika huikee, ei oo vaan aikaa ollu seurata tarkemmin.... Mut ehkä joskus :D

      Poista
  17. Voi ei, muistan tämän sarjan. Nyt on pakko alkaa kattomaan...

    VastaaPoista
  18. oi vitsit! niin paras sarja! mut ei tietty suomenkielisiä tekstiä :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo ei kyl YouTubessa, en tiedä saisko esim divxfinlandista subeja jos waree noi jaksot :)

      Poista
  19. Ja mä taas tahtosin nähdä kymppikerhon (mile high?) uudestaan, mutta en löydä sitä mistään. Buu

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ootko koittanut torrenttina ladata? Silleen löytää melkein mitä tahansa :>

      Poista
    2. Oon mä koittanu miehelle sanoa, jotta latais, mutta ei tapahdu!! Dvd:nä tuo ois vaan niin <3

      Poista
    3. Kannattaa kattoo jos jostai löytyis DVD:t! :P

      Poista
  20. Välillä tulee mieleen ohjelmia joita on esim. teininä katsonut. Mä katsoin esim. Niin sanottu elämäni (My So-Called life) sarjaa sekä brittiläistä Rankkareita ja mustia sukkia sarjaa. Kumpikin sarja saisi tulla uusintana :D.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ite en tollasia sarjoja muistakkaan, mutta kyl ennen tuli niin huippuja sarjoja! :P

      Poista
  21. Eikä! Just mietin samaista sarjaa viime viikolla. Tää oli kyllä tosi huippu!

    VastaaPoista
  22. Muistan! :) Ei vitsi, nyt on pakko alkaa kattoo, Kiitos kun vinkkasit!

    VastaaPoista
  23. Siis miks mä en muista tällästä OLLENKAAN?? ei soita niinkun mitään kelloja... ainiin mun piti näyttää tosta summerista sulle se ERÄS video!! :''DD

    Kymppikerho<3<3<3 ostin viime vuonna rimakauhua & rakkautta -kaikki tuotantokaudet, ja kattelinkin ne sitten tyyliin kaikki suoraan putkeen..... :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en oo noita kahta kattonu ollenkaan mut fakta on se, et sit ku jotakin alkaa kattoon ne tulee kattoo kaikki kerralla :D

      Poista
  24. Hahah muistan tän niin hyvin! :D

    VastaaPoista
  25. Oooaaah NIIN muistan ton, voi ei!! Kiiiitos, mulla taitaakin sopivasti olla vapaata viikonloppuna.. :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noni, menikö koko viikonloppu silmät ristissä?? :PPP

      Poista
  26. Klaani joo lukeutuu meikkiksenkin lapsuuden lemppareihin. Jotenkin tuntuu, että ennen osattiin vaan duunata paljon parempia tv-ohjelmia ja leffoja. Alkaen ihan lasten piirretyistä. Kaikki Disney-leffat jne. Leijonakuningas all time favourite.

    Nyt kun toit tän Klaanin huudeille, niin katoitko koskaan esim. Roswellia? (Paras).

    Aloin kelailla kaikkia muitakin. Yks kotimainen huikee oli KYLLÄ ISÄ OSAA :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä isä osaa oli kyllä huippu!:D

      Poista
    2. Joo Roswellia katoin todellaki, pitäsköhä sitäki kattoo sit kun suoriudun tosta Klaanista :DDD Ennen oli kyllä kaikkii ihan huippuja :D Mut tota Kyllä isä osaa -ohjelmaakaan en yhtää muista!

      Poista
    3. http://www.youtube.com/watch?v=D8hRqXZ8nHw Alappa tästä kattoon tota Kyllä isä osaa, jakso 1 :D On muuten ihan jäätävää viihdettä xD Jos en väärin muista, niin täähän kertoo perusmanselaisesta perheestä :)

      Poista
    4. Hah :D Katotaas sit kun saadaan toi Klaaniurakka pois alta!! :D

      Poista
  27. Siis mitääh ?? olin tollon 7vee mutta silti muistan kattoneeni ko. sarjaa iltapäivisin kun menin koulun jälkee isovanhemmille :D nimi ja ton yhen jätkän kasvot vaa toi semmoset flashbackit mieleen että. tiiän mitä aion tehdä huomenna !!

    VastaaPoista
  28. Niiin muistan tämän!!:d tiedätkö näkeekö summerissa joskus ollutta kesärakkaus(foudre) sarjaa, sekin oli taju hyvä:o youtubesta en löytänyt kun jotain pätkiä:s

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei kyl mitään käsitystä näkyykö, luulis et youtubesta löytyis mut jos se on se ranskalainen mitä meinaat niin tuskin niissä mitään tekstejä sitten on :/

      Poista
  29. Klaani on aivan huikea! Itse oon fanittanut sarjaa ihan siitä lähtien kun sen ekaa kautta näytettiin Summerissa. Mä omistan kaikki kaudet DVD:llä! Ja sarjan tarinaahan on jatkettu kirjana ja lisää on tulossa. Sarjallehan on edelleen suomeksi fanisivukin olemassa. :) http://thetribeklaani.arkku.net/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No sää oot sitte ihan true fani! :D Tosta kirjasta tiesinkin ja vissiin elokuva on ainakin tulossa aiheesta??? Fanisivuilla oon käynyt, noi on muuten ihan helvetin hyvät fanisivut, harvoin näkee noin hyvin tehtyjä.

      Poista
    2. Jep, oon ihan true fani. :) Lapsesta asti leikitty Klaania kavereiden kanssa ja vedelty vastaavia sotamaalauksia naamaan. :D Mä askartelin joskus barbeillenikin klaanimaisia asuja... Roolipelatuakin on tullut sitä joskus. :D Ja joo, leffakin on tulossa ja ootan kyllä sitä kovasti! Toivottavasti se täyttää mun odotukset... Tosi kiva muuten että kirjoittelit tästä aiheesta! Ja ihana oli kommenteista huomata, että monet ovat sarjaa seuranneet. :)

      Poista
    3. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

      Poista
    4. Apua! Meen kyllä heti liittyyn tonne :D Kiitos linkistä!!! :))))

      Poista