perjantaina, elokuuta 16, 2013

Ostoksia

Huomasin taas etten oo piiiitkiin aikoihin esitelly mitään ostoksia blogin puolella. En ees varmaan Instagramissa, vaikka kuitenkin viikottain tulee kotiin asti kannettua yhtä sun toista.

Katoin neljässä illassa muuten sen Klaanin ekan tuotantokauden, eli 52 jaksoa läpi. Kuitenki kun aattelee, on siinä yhteensä 26 tuntia materiaalia jotakuinkin. Nyt päätin vähä rajottaa ja tokaa meen vasta kuudennessa jaksossa :D

MUTTA asiaan. Niinku sanoin niin olin sillon heinäkuun alussa Virossa poikkeemassa (Viimsissä) ja Tallinnaan kun lähdin pyöriin niin löysin pari kivaa juttua, joita en ikinä jaksanu täällä esitellä. No kävin sitten taas Tallinnassa just 2 viikkoa sitten kun ystäväni Aino oli voittanut jostakin ilmasen matkan ja otti mut kaveriksi. Tässä ostokset niiltä reissuilta ja yks tän päiväinen, älkää välittäkö kuvien huikeesta laadusta tai siitä, etten muista kaikkien hintoja.

Persikan/korallin värinen aika tavallinen toppi hauskalla kuvalla, Pull&Bear

Sinivalkoinen neule, jossa helmikoristeita olkapäillä, Bershka, ~20 €. Tästä tuli heti mun suosikki!

Taistelin mielessäni tän valkosen mekon kanssa vaikka miten pitkään et ostanko vai en ja ostin sitten sovittamatta. Mekko on tosi sievä, mutta jos olisin sovittanut, en olisi ostanu, koska toi yläosa vaan rivoilee mun päällä ja helma on turhan kapee mun makuun. Bershkasta, maksoi jotain 27 €.

Vahapintaiset konjakinväriset farkut kiinnitti mun huomion jo kaukaa Zaran alerekillä. Tsekkasin koon.... 34... Yleensä en jaksa mitään vaatteita sovittaa, mutta näitä oli nyt pakko, koska housuista ei ikinä voi olla varma. Ja meinaan vähän hihkuin riemusta sovituskopissa kun noi istu aivan täydellisesti mun päälle ja lahkeet oli just eikä melkein sopivan pituset. Onko mitään täydellisempää. 20 €.

Ihanan iso ja värikäs huivi, Stradivarius, ~4 €. Rakastuin tähän ensisilmäyksellä, mutta mun työkaveri on nyt parin päivän sisään uhkannu aika monta kertaa polttaa ton??? :D

Niittikoristeiset kiilakorkolenkkarit löysin tänään H&M:stä, 39,90 €. Oikeestaan kattelin näitä vissiin jo eilen sillä silmällä, mutta tänään ostoskierroksella kun en löytänyt parempia vaihtoehtoja (ainakaan yhtä sopivaan hintaan ;D) niin toin kotiin asti.

Pitäiskö mun esitellä ostoksia jatkossa useammin, mitä mieltä te ootte?

25 kommenttia :

  1. tää ostosten esittely on mun mielestä ainaki kivaa luettavaa,saa itekki vähä vinkkejä samalla pukeutumisee ym :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa no kiva kuulla, pitää siis esitellä ostokset useemminkin :)

      Poista
  2. noi konjakin väriset housut on aivan täydelliset! kivoja ostoksia muutenkin :) ... ja esittele ihmeessä useemminkin sun ostoksia!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin siis tarkotat varmaan noita ripulin värisiä housuja?! :)

      Poista
    2. paskoitko Ano just ton väristä ripulia?

      Poista
    3. Ano paskoo sateenkaaria varmaan :><3

      Poista
  3. joo tee ihmees lisää ostosten esittelyy, videollaki voisit joskus tehä :D ja aiva ihanat noi housut!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jaa no joskus vois tehdä vaikka videon jos on oikein himoshoppaamas käyny ! :)

      Poista
  4. moni tuntuu jotenkin nykyään vierastavan ostostenesittelypostauksia, minä itsekkin, enkä kyllä ymmärrä miksi! niitä on kiva lukea :)

    http://liisamarian.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla jos pidät niitten lukemisesta! :)) Pitää tehdä jatkossakin.

      Poista
  5. Kivoja ostoksia etenki noi kengät näyttää ihanalta ja lisää ostosten esittelyä =)

    VastaaPoista
  6. Ostospostaukset on kivoja :) joten jatkossa lisäää! Ja ei perkele, täällä yks kateellinen nuista housuista. Oon ettiny tuollasia vaikka kuinka, äääää haluun kans!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noi housut oli kyllä hyvä löytö!!! En ees tiedä mistä tollasia löytyis, noikin hyppäs silmille ihan sattumalta! :P

      Poista
  7. NOI KENGÄT:D oon himoinnu niitä netissä jo pitkään! Pitää kai itekkin tilipäivänä käyä ostamassa;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kannattaa olla nopee, täällä ne on menny mun mielest hirveen nopeesti kaikista H&M:stä! :O

      Poista
  8. ostosten esittelyt on just parhaita! mielelläni ainakin mä luen kaikki ostospostaukset :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla! Teen niitä sitten jatkossakin :))

      Poista
  9. Mikä koko sul on housuis usein..?
    Outoo, että mahduit zaran 34...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Riippuu kyllä iha merkistä ja mallista, mutta esim H&M:n housut on mulla 34 kun pienempiäkään ei yleensä oo tarjolla. Ei toi Zaran 34 tehny vielä ees tiukkaa XD

      Poista
  10. Ihos on ihan paskassa kunnossa hyh.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Näin teini-iässä toi akneki yleensä puhkee :P

      Poista