lauantaina, syyskuuta 07, 2013

eBay shoppailua

VAROITUS, älkää järkyttykö postauksen kuvasta :D En vaan jaksanu panostaa :DDDD

Tänään halusin palkita itteeni jollain kivalla kun oon niin nätisti ollu dokailematta, mutta en oikein keksiny mitä haluaisin tai tarvittisin. Onhan toki paljonkin juttuja mitä haluaisin (uusi hajuvesi, käsilaukku, jotain kivaa kotiin ymsyms) tai tarvitsisin (jotku hyvät ihonhoitomömmöt, perustrikoopaitoja), mutta pitäs ensin keksiä minkälaisia.

Pääin sit pitkästä aikaa syventyä eBayn koruvalikoimaan, koska siellä nyt yksinkertasesti on vaan niin mielettömän halpaa ja mitä sieltä ei löydä, sitä ei tarvii. Ainoo miinus on välillä naurettavan pitkiksi venyvät toimitusajat, joiden puitteissa ehtii jo unohtaa mitä on ees tilannu. Esimerkiks tammikuussa mulle tuli rannekoru, jonka olin tilannu lokakuussa :D Tälläsiä jään odotteleen tälläkertaa:

1. Kullanvärinen ristirannekoru, 0,75 €
2. Viiden kappaleen paketti pikkusormuksia, 0,75 €. Ostin samantyyppisiä joku aika sit H&M:ltä, mutta oon hukannu niistä jo suurimman osan :D
3. Kullanvärinen niittisormus, 0,80 €. Tällänenkin tai ainakin lähes samanlainen mulla on ollut aiemmin, mutta sekin on hukattu :D Oon ehkä maailman pahin hukkaan kaiken :D
4. Kolmirivinen helmirannerengas, 1,30 €
5. Kuparinvärinen hiuspanta, 0,80 €
6. Pöllökorvikset, 0,80 €
7. Riikinkukonsulkakorvikset, 0,75 €
8. YSL -henkinen sormus, 2 €

Äkkiä laskettuna näihin meni noin 8 €, että ei paljon mitään :D Toivottavasti kaikki löytää tiensä kotiin ja mielummin mahdollisimman nopeasti! :)

Kuvat eBayn kohteista

18 kommenttia :

  1. Noi pöllökorvikset on ihanat. :) Mulla on samantyylinen pöllö kaulakoruna.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ai on ! Mietin kans et pitäskö hankkii myös kaulakoru :))

      Poista
  2. Tuli tosta Ebaysta mieleen, että onko siellä sellanen kassa, johon voi kerätä vähän kaikkea ja maksaa kaiken sit kerralla? Vai pitääkö jokainen tilaus maksaa erikseen, koska niissä voi olla eri myyjät?
    Mä olen Ebaysta tilannut vain yhden jutun, joten ei kokemuksia ton puolesta. Muuten se tuntuu kyl tosi kätevältä ja noi korutkin, mitä kattelit silloin, sait 5 kertaa halvemmalla :D Ehkä munkin pitää alkaa tutkimaan sitä Ebayta vähän paremmin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kaikko kerralla! :)

      Poista
    2. Siis kaikki. :D

      Poista
    3. Mun mielestä ne tarvii kaikki maksella erikseen mut en oo kyllä ihan varma! :D Se tossa onkin ärsyttävää! :D Nimenomaan jos jotain vähän niinku tekis mieli mut asialla ei oo kiire tai pakko saada heti niin kyl suosin eBayta! :))

      Poista
  3. ihania juttuja ja ebayhin jää kyl koukkuun =)Mulla on toi pääpanta ku kaverilta sain

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ai on! Kohta mäkin saan, ihanaa!! :))

      Poista
  4. ostatko ne sieltä ebay.com vai ebay.co.uk paikasta? :D ja tuleeks noihi postikuluja?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Molemmista ja postareita yleensä ei tuu, siitä on kyllä mainittu jos tulee! :)

      Poista
  5. Ihania noi kaikki! ♥ varsinkin tuo kolmirivinen helmirannerengas ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin pidin siitä erityisesti!!! :))

      Poista
  6. Mulla ei näy mitään kuvaa? :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa no se on tollanen hiton huono kollaasi :D

      Poista
  7. millä hakusanoilla löysit ton ysl-sormuksen :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei nyt mitään muistikuvaa! Varmaan YSL Ring :D

      Poista
  8. muistelin et sanoit joskus tilannees netist halval niit "nivelsormuksii" tai niit :D nii mistä sivustolta ?:)

    VastaaPoista