keskiviikkona, syyskuuta 11, 2013

Kaikki hyvä loppuu aikanaan

...kuten myös mun pitkään palvellut suosikkituoksu :(

Kyseessä on siis niinkin mieletön elämys kun Britney Spearsin Fantasy, johon ihastuin jo ihan teininä, vissiin 17-18 vuotiaana ostin (tai sain?) ekan pullon tätä. Jossain vaiheessa tää katos Suomen markkinoilta, mutta jälkeen oon löytänyt tätä vielä laivalta. Tän kyseisen pullon taisin ostaa jotain 1,5 vuotta sitten, mutta sen jälkeen en oo tätä enää nähnyt. Yks miespuolinen joskus kuvaili tän tuoksua vaniljatoffeeks ja se pitää aika hyvin paikkansa :D

Eniten rakastan tän tyyppisiä, karkin tuoksuisia hajuvesiä. Sellasia missä tuoksuu kaakao, vanilja, toffee, ehkä hunaja... Mutta sen lisäks pidän myös sellasista puhtaista kuten Cleanit tai makeista niinkun Escadan kesätuoksut. Kukkaistuoksuista en hirveesti välitä, poikkeuksena kuitenkin ruusu - YSL:n Young Sexy Lovely hengailee edelleen mulla kaapissa, vaikka siitä on korkki hajonnut vuosia sitten eikä tavaraa saa sieltä enää pihalle :D Ai niin, rakastan myös sitä Cavallia, joka tuoksuu hyvin paljon samalle kun aikoinaan myynnissä ollut Jennifer Lopezin Miami Glow! Ne tuoksuu ihan _kesälle_. Oonalla on toi cavalli ja oon sille kateellinen! XD

Vaikka tässä nyt hetken noista tilitin niin en kuitenkaan oo mikään erityisen hajuvesifriikki, en välitä käydä haistelemassa niitä kaupoissa, koska mulla on kaapissa ne muutamat pullot ja ne riittää siihen asti kun riittää :D Käytän toki hajuvettä päivittäin, mutta en erityisemmin lotraa niitten kanssa. Tuolta oikeen laidan "hajuvedet" -tunnisteen alta löytyy muutama postaus niihin liittyen ja samat pullot on siis kestänyt mulla jo vuosia. Nyt ollaan kuitenkin niin jännittävässä tilanteessa, että melkein kaikki alkaa veteleen viimesiään ja valikoimaa pitäs täydentää ainakin sillä ns "arkituoksulla". Ihana Dermosilin (?) hunajantuoksuinen hajuvesikin oli vuotanu muuton aikana melkein puolet sisällöstään pihalle vaikka olin yrittänyt sitä varjella :"(

Nyt tarviin siis vähän teidän apua, ehdottakaa mulle, minkä hajuveden hankkisin seuraavaks! Päällimmäisenä toiveena olis, että tuoksussa olis jotain tollasta makeahkoa (kaakao ois 5/5) sen olematta kuitenkaan ihan teini, koska kuitenkin oon jo lähempänä kolmee- kun kahtakymmentä :D Ja sellanen, joka tosiaan on tarpeeksi kevyt arkeen. En myöskään oo mitenkään merkkiuskollinen, mulle käy ihan halppiksetkin. Escadan Magnetismia oon miettinyt, mutta sitä on ollut mulla jo useemman kerran niin haluaisin ehkä toisaalta jotakin uutta, sit yks vaihtoehto mielessä ois toi Cavalli, mutta kun talvi on tulossa, niin onko se ehkä liian kesäinen? Aikamoinen dilemma!

Mitä hajuvesiä itse käytät tai millaisista pidät? Entä mitä ehdottaisit mulle? :)

96 kommenttia :

  1. Vittuku Cavalli loppu :(

    Hei koklaa Escadan Incredible Me -hajuvettä. Se tuoksuu ihan taivaalliselta iholla (purkista tuoksuteltuna paljon laimeemalta)!
    Ei oo liian kesänen, mutta siinä on silti makeutta :)

    VastaaPoista
  2. Mä ostin just Victoria's Secretin Pure Seductionin ja sen on taivaallisen tuoksusta!!

    VastaaPoista
  3. Haa, mulla on samantyylinen tuoksumaku! Käypä kokeileen Prada Candy EdP ja Dolce & Gabbanan Desiré EdP, molemmat on niin NAM! tuoksuja. :)

    VastaaPoista
  4. Mulla on Burberryn Beat hajuvesi, se on aika sitruunainen mut tykkään siitä just sen takia! Sopii mun mielestä arkeen ja niin talvella kun kesälläkin. Noista karkkimaisista en osaa sanoa mitään, kun itse en tykkää käyttää sellasia. Tulee vaan päänsärky :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh :P Sitruunainenkin kuulostaa aika kivalta!

      Poista
  5. Anniina määkin rakastan tota ja sitä saa Kicksistä! Sisko osti tota kerran vahingossa saksasta kun sen piti ostaa se toinen ja ku haistoin nii aijai, sit metsästin ja tadaa, Koskarin Kicks!! Ei oo ees kauheen kallista :) Mua vaa aina naurattaa ku kaikki kyselee et onks mul jotai uutta Escadaa tms ja sit sanon et eiku Britnii xD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh :D Toi Britney kuulostaa kyllä vähä kyseenalaiselta, mut minkä sille voi kun se on vaan parasta :D

      Poista
  6. Keskisen hajuvesiosastolla myydään vielä tuota Britney Spearsin Fantasyä (+ muita Britneyn hajuvesiä), maksoi muistaakseni n. 30 €. :)

    VastaaPoista
  7. Toi on niin <3! Escadan Cherry in the air!

    VastaaPoista
  8. Itse käytän Escadan tuoksuja niin kesätuoksuja kuin "talvisempiakin". Lisäksi Lacosten Pour femme on aivan ihana perustuoksu, joka sopii joka tilanteeseen ja kaikki lähestulkoon aina pitää siitä.. :) Myös Naomi Campbellin tuoksut ovat hyviä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Naomi Campbellin hajuvedet on kyllä kans hyviä! :)

      Poista
  9. mun yksi lemppari on paris hilton heiress joka täytys taas hankkia ku edellinen loppunut.halppis hajuvesiä mm kookos,tutti frutti ja purukumin hajuisena =)ja jotain muutakin löytyy

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oiii noi halpishajuvedet kuulostaa ihanilta!!! :))))

      Poista
    2. Joo ovat ihan hyviä arkituoksuja ja etenki rakastan tota purukumi tuoksua edellinen tekee loppua joten piti kesälomalla hankkia uus varastoon.Harmi vaan etten ole suomessa nähnyt näitä.ostin ruotsin puolelta hapitsulta alle 5e kpl ja täs postaus jos haluut kattoa http://eekunelm.blogspot.fi/2013/07/ostoksia-postissa-saapuneita-juttuja.html

      Poista
    3. Näyttikin aika herkullisilta! :))<3

      Poista
  10. Mulla uusin tulokas hajuvesikokoelmaan on Guessin Girl-merkkinen hajuvesi. Se on aivan ihanan tuoksunen! Kaakaota siinä ei taida kyllä olla, mutta käy ihmeessä tuoksutteleen!:)

    VastaaPoista
  11. http://www.shopping4net.fi/Kauneudenhoito/Naisille/Parfyymit/Eau-de-parfum/Fantasy-Eau-de-parfum.htm Mää tilasin täältä tuota Britneyn hajuvettä eli jos samaa tuoksua kaipaat jatkossakin niin tuolta löytyy! :D

    VastaaPoista
  12. Mulla on kans tota Britneyn Fantasya ja se on ihanan tuoksunen! Meil on tosi samanlainen maku hajuvesis nii siks ehdotanki sulle tota Jessica Simpsonin Fancya :) Maksaa jonku n.30 euroa ja tuoksuu vaniljalle. Toinen tosi hyvä vanilja tuoksu on Yves Rocherin Vanilla Noire. Hinta löytyy niiden nettisivuilta :P -L

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa no mun täytyy sekin käydä testaamassa! YR:n ja BodyShopin vanilijat on kyllä kans ihania!!!

      Poista
  13. escadan magnestic on aivan taivaallinen ! sopivan makea mutta ei liian äklö :) muistuttaa suuresti mun mielestä noita Britneyn tuoksuja.

    VastaaPoista
  14. D&G the one tai miss dior eau de parfum ! Noita miss dioreitahan on aika monta nii pitää kattoo rarkkaan et on just toi eau de parfum :-D. Myös chanelin chance on iiiihana ! Tosin ehkä vähän kirpeähkö. :) ja bodyshopin se valilja AaAAAH.

    VastaaPoista
  15. Eikä, toi Fantasy on kanssa mun suosikki! En oo vaan pitkään aikaan ostanut, mutta pitäis varmaan taas kun se on vaan paras :D
    Justin Bieberin tuoksut on aika makeita ja kivan raikkaita, kannattaa kokeilla vaikka siitä tekijästä ei hirveesti välittäisikään :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh ai on! :D Ja mitä vikaa Bieberissä, se on nuori, komee ja hyvä laulaan!

      Poista
  16. Haluatko aivan taivaallisen tuoksun? Christian Diorin Pure Poison :) Vaalea purkki ja lila korkki. Se ihan basic.. Suht kallis, mutta ai luoja mikä tuoksu :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Käyn testaamassa! Kiitos vinkistä! :D

      Poista
  17. Dieselin Loverdose on kyllä mun ihan ykkös suosikki!

    VastaaPoista
  18. Dieselin Loverdose on kyllä ollut mun ykkös suosikki jo pitkään! :)

    VastaaPoista
  19. Escadan Cherry In The Air on niin söpö tuoksu:3 ja tosi kiva blogi, löysin tän vasta ja aloin lukee:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on kyllä kiva! Ja kiitos, kiva kuulla jos tykkäät blogista! :)

      Poista
  20. Diorin loverdose!! Makea, lakritsinen ja ihana!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lakritsinen.............. :S No käyn testaan! :D

      Poista
  21. Hitsi kun asuisit vielä tampereella, olisin voinut lahjoittaa sulle tuon fantasy tuoksun! :D Ite oon saanut sen lahjaksi ja en ihan syty sille :(

    VastaaPoista
  22. Lady Gaga Black Fluid, ihana. <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En muista enää mille toi haisee, täytyy käydä koittaan :D

      Poista
  23. Kokeile Donna Karan - Golden Delicious tai sit Fresh Blossom tuoksuja, noi on ihan mun lemppareita Escadan jälkeen. Toi Dieselin Loverdose on myös hyvä! :) Mä en ikinä jaksa/muista normi arkipäivänä käyttää hajuvesiä mut sit vkonloppuna ämpärikaupalla :D Ja kun kerralla ostaa vähän isomman pullon, se kestää vuosikausia. Mulla on yks Escadan tuoksu ostettu v. 2008 ja sitä on edelleen, tosin se onkin 100ml.

    Täältä löytyy astetta halvemmalla hajuvesiä, myös tota Britneyn ja sitä Jennifer Lopezin tuoksua:

    http://www.parfyymi.fi/Catalog.aspx?searchtype=perfume&Category=1&Group0=99

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Täytyy niitäki käydä kokeilemassa :D Mä tarviin nyt sen miehen joka ostais aina mulle hajuvesiä lahjaksi! :D

      Poista
  24. kyllä noita hajuvesiä on kickissä, vasta ostin!! :) mullakin on tämä dieselin loverdose, ihana <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tota loverdosee nyt kaikki kehuu, sen on oltava hyvä! :D

      Poista
  25. Oon vissiin joskus aikaisemminkin kommentoinut, että mun lemppareita on DKNY:n Limited Edition tuoksut (mulla on Fresh Blossom juice, 100% Pure New York ja fresh blossom). Mulla on myös MKA (Mary-Kate & Ashley) N.Y Chic -tuoksu. En vaan tiedä saako tota MKA:ta enää mistään. Jopa mun äiti joka yleensä vihaa tuoksuja ja on hajusteille allerginen, sano että tuo MKA:n tuoksu on kiva.

    Dieselin Loverdosea oon joskus käynyt nuuhkimassa ja siinä oli ihan kiva tuoksu.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noi on mulle iha uusia, täytyy käydä kokeilemassa!!! :)

      Poista
  26. kicksissä myydään tota britneyn tuoksua kyllä :D ite oon tykänny myöski britneyn believe-tuoksusta, sellanen raikas ja kukkainen (?) :D ja paris hiltonin can can on ihana sellane vähä makeempi tuoksu :D jessica simpsonin vintage bloom tai joku sellane on myös ihana!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo jos en keksi jotain muuta niin täytyy käydä poimiin Kicksistä sit taas toi Fantasy :D

      Poista
  27. Kokeile Puman hajuvesiä! Suurinosa on aivan ihania. <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Flowingia mulla on ollutkin ja pidin siitä kovasti! :)

      Poista
  28. Munkin lemppareita on kaikki makeat ja karkkituoksut! :) Tällä hetkellä eniten kuluu Victoria's secretin Heartbreakeria ja toinen suosikki on superihana Lanvinin Marry me!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haluisin tota VS:ää koittaa! Löytyyköhä sitä mistään??

      Poista
  29. Ku avasin sivun, luulin et kyse on joulusta, kun näytti ihan kuusenkoristeelta! :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo siltä toi vähän näyttääki XDDD

      Poista
  30. Ootko haistanut Paris Hiltonin Can Can -tuoksua? Mulla oli sitä joskus ja se oli just sellanen todella makea tuoksu!:) Ite ainaki tykkäsin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En oo sitä haistanu, pitää testata! :))

      Poista
  31. Pradan Candy on puhdasta rakkautta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kuulostaa kyllä jo nimen perusteella ihanalta! :)

      Poista
  32. Pradan Candy on ihana! Tuoksuu vähän sellaselta kinuskilta/toffeelta :)

    VastaaPoista
  33. Oon saanu hajustani paaaaljon hyvää palautetta sen jälkeen kun hankin Escadan Cherry in the Airin!! Muutama muukin näköjään sitä täällä kehunut :)

    VastaaPoista
  34. Diesel Loverdose, ja Escadan Magnetism :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Magnetismi onkin ennestään tuttu mutta Loverdosea en ole testannut :))

      Poista
  35. Toi kuulosti todella ihanalta toi hajuvesi :3 itsellä ei ole lempi hajuvettä ostan aina sellasta mikä musta tuoksuu hyvälle :)

    VastaaPoista
  36. mul on kaikki muut Britneyn noi samankaltaset pullot paitsi ne ihan tummanpunaset.. ja suosittelen gucci:n floraa, sellanen vaaleenpunanen tuoksu. ei oo ihan jokasella sitä ja tuoksuu ihan liian hyvälle :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Täytyypä käydä nuuhkimassa tota Gucciakin, sellanen ois kiva mitä ei ihan jokaisella olis kuitenkaan! :)

      Poista
  37. seppälän vanilla fun, keltaisessa purnukassa, hintaakin huimat 6 euroa ja tuoksuu ihan sairaan hyvälle makeahkolle vanilialle! ( vai onko se vanilja, en tiedä, kuitenkin :D!) itse olen 25 ja sorrun edelleen noihin kaikkiin seppälän hajuvesiin; suurin osa on just mun makuun, ja hinta on aina alle 10 e, joten ei valittamista!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh, noi halppiksetkin on usein tosi hyviä :))

      Poista
  38. haa mulla on ihan samat hajuvedet itellä!! :D paitsi dermosil, en oo sitä koskaan haistanu.
    ostin tänä kesänä escadan cherry in the airin ja tykkään kyl siitä :) escadan kausituoksut on musta aina tosi hyviä, toinen lemppari on escadan sexy graffiti :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä rakastin Escadan Ibiza Hippiee ihan hirveen paljon, sitä kun vielä jostain saisi!

      Poista
  39. Vastaukset
    1. Enpä oo moisesta sivusta ikinä kuullutkaan :))

      Poista
  40. Loverdose ei oo yhtää mun makuun! :D mut jessica simpsonin fancy♡♡♡ toinen lemppari ton britneyn lisäks :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh! :D Monet on täällä kehunu juuri tota Loverdosee XD Ja näköjään tota Fancyakin! :P

      Poista
  41. Itselläkin toi escadan ibiza hippie oli ihan kaikkien aikojen lemppari! Nyt oon pari vuotta magnetismia käyttäny, eli sama maku taitaa hajuvesissä olla kun sullakin :D vähän aikaan sitten löysin ton loverdosen, ja aivan rakastunu, mee ihmeessä testaamaan! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä kävin ton Loverdosen testaan mutta siihen en ihastunu! :D Magnetismi on aika kovalla sijalla uudeks hajuvedeks! :P

      Poista
  42. Kyllä mä tuota oon nähny kaupoissa :OO viimeks lauantaina keskisellä tuurissa :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo sitä on nyt taas tullu näköjää! :P

      Poista
  43. christina aguileran love potion ja by night-tuo by night on semmoinen toffeinen ja love potion karkkimainen ja raikkaampi:)

    VastaaPoista
  44. Käytän itse myöskin tota samaista hajuvettä ja voin myös suositella testaamaan Marc Jacobin Dot sekä Victoria's Secretin pink malliston soft&sweet body mistia joka on myöskin makeahko,mutta samalla raikas tuoksu.

    VastaaPoista
  45. Rihanna Rebelle on tosi kaakaoinen haju! Sitä myydään Prismassa, Stockmannilla ja Emotionissa! :)
    Se tuoksuu tosi hyvälle.

    VastaaPoista