tiistaina, syyskuuta 10, 2013

Lempiväri

Mun suosikkiväri asusteissa, nimenomaan laukuissa ja kengissä on ehdottomasti konjakki. Se jos joku on ehdottomasti niin "mun väri". Monesti kun oon ollu jonkun kaverin kanssa kaupungilla, ne on todennutkin jostain konjakinvärisestä että tää on ihan sun värinen :D Erityisen hyvin se sopii mun mieleen valkoisen ja sinisen kanssa yhdistettäessä, mutta melkein kaiken muunkin kanssa se tulee mainiosti toimeen. Seuraavan kollaasin naisten kengät on Spartoon nettikaupasta, valitsin muutamasta kategoriasta omat suosikkini.
1. Moony Moodin kiilakorolliset nilkkurit.
2. Buffalon avokkaat, jotka sopii sekä arkeen, että juhlaan.
3. Manasin kiilakorolliset tennarit näyttää, että konjakki menee täydellisesti yhteen myös korallin kanssa.
4. Aivan ihanat Bronxin sandaalit metallisella remmillä.
5. Tyylikkäät Guessin saappaat, joilla pysyy varmasti talvikeleilläkin pystyssä.
6. Palladiumin konjakkiset balleriinat, joita oon koko kesän ettiny :D

Mikä on teidän lempiväri asusteissa ja mihin muihin väreihin sitä mieluiten yhdistätte muussa pukeutumisessa?

4 kommenttia :

  1. Ite oon myös ihastunu just tuohon konjakkiin tällä hetkellä ! Se on mulle aika uus löytö pukeutumisen väreissä ja varmaan siks houkutteleekin tällä hetkellä eniten :D

    ♥ lifeandotherdrugsblog.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla että joku muukin on ihastunut siihen väriin!! :)

      Poista
  2. Just ostin talvea varten konjakin väriset nahkaset conssit lämpimällä vuorella! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäki haluaisin ehkä sellaset! Tai edes ilman vuorta!

      Poista