keskiviikkona, syyskuuta 04, 2013

Päivän asu 040913

En muista kerroinko täällä siitä, että huomasin muutossa hukanneeni sen palan, joka tulee kameran ja kolmijalan välille ja ilman sitä laite on käyttökelvoton ja päivän asujen ottaminen aika työlästä. Millään en jaksais lähtee ostaan uutta tripodia, koska oon ihan 100% varma, että jos meen ostaan uuden, se osa löytyy kuitenkin jostakin varsin oleellisesta paikasta :D No, ihan sama, tykkäsin tän päivän asusta kovasti, joten oli pakko napata peilin kautta taas kuvaa.

Vahapintaiset farkut / Zara, Valkoinen trikoopaita / H&M, Takki / Your Face, Huivi / Stradivarius, Laukku / Michael Kors, Tennarit / H&M.

Tykkään hirveesti käyttää tätä kaulakorua ton laukun kanssa. Ja ai että miten hyvin noi hiukset on! :D Mulle tuli vähän kiire aamulla........
 
En ollut pitkään aikaan käyttänytkään tätä konjakinväristä Korsia, joten senkin oli hyvä päästä välillä ulkoilemaan.
 Asun kruunaa likaset halpistennarit :D Oon koko kesän ettiny oikeensävysiä konjakkisia balleriinoja, mutta en oo löytäny ja tuskin enää syksyksi jaksan vaivautua mettästään. Ehkä konjakinväriset kiilakorkolenkkarit vois löytää tiensä mun vaatekaappiin!
Tää takki on ollu mulla varmaan 5 vuotta ja tykkään siitä vieläkin ihan sairaan paljon! Toi leikkaus menee edestä sillain jännästi vinoon ja noi ankkurinapit on ihan rakkautta.
Kuvausavustajani.

Mä olin muuten eilen kattomassa kun Suomen ensimmäinen julkkis-bb lähti käyntiin! :D Oli kieltämättä aikamoinen elämys ja vissiin vähän pakko totakin on seuraamaan alkaa :D Kuin moni bongas katsomosta tai oliko teistä joku peräti myös paikan päällä?

Lisäks mulla on aivan sairaan hyvä fiilis vähän kaikesta tällä hetkellä ja tässä syksyn aikana tulee myös tapahtuun muutamia kivoja juttuja - ihan noin esimerkkinä sellanen et istun näin reilu 6 vuoden tauon jälkeen koulun penkille ens kuussa :D On siis jotain mitä odottaa, vaikka syksy niin kovin masentavaa aikaa onkin, mutta kerron niistä ehkä sitten kun aika on oikee, mikäli musta siltä tuntuu. En vielä tiedä jaksanko sitä kouluhommaakaan täällä blogin puolella avata enempää, sen näkee sitten :)

34 kommenttia :

  1. haha onks toi se huivi minkä sun kaveri uhkas polttaa? :D ihana asu muuten! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On :D Ei oo vielä toteuttanu uhkaustaan! XD

      Poista
  2. Näin tv'stä, kun istuit siel katsomos. :D Olin heti sillee "heiii, tuol on anniina".

    VastaaPoista
  3. mäkin näin sut siel vilaukselta :D

    VastaaPoista
  4. Mä huomasin sut kans heti katsomosta ja pitiki tulla kertoon siitä =)

    VastaaPoista
  5. mä ehdin bongata, hetken aikaa mietin että olikohan toi anniina :D Ihana asu♥

    VastaaPoista
  6. Jep, mä bongasin sut ja mietiskelinkin että ootkohan sä se tyttö :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tyttö...... ennemmin mää alan oleen jo täti ! :D

      Poista
  7. Töllötettiin Teemun kanssa ohjelmaa, sanoin sille et ihan ku Anniina ois just ollu tuol yleisössä :D Nonni, olithan sinä sit!

    VastaaPoista
  8. Huomasin myös sinut kun telkkua töllöttelin. Ajattelin että voisiko olla...no eii...vai voiko? ja ajattelin odotella että tulet kertomaan tänne :) kaunis olet!

    VastaaPoista
  9. mäkin bongasin! :) ihana asu, eikä mua haittaa peilikuvat"

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla ettei sua haittaa, ittee harmittaa aina laittaa vaan niitä :(((

      Poista
  10. En katonu kun oli paljon muuta tekemistä, mut tallensin sen niin katon joskus ja ihana laukku :3

    VastaaPoista
  11. Mäki näin sut. Sanoinki miehelle että Anniinaki oli tuol. Oon kauan lukenu blogias ja sanoin ihan kun paremminkin tuntis :D mieskin kysyi "niin kuka " :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh! :D Mut toi on totta, kun lukee jonku blogia niin välillä on sellane fiilis kun tuntis kyseisen henkilön! :D

      Poista
  12. https://www.seppala.fi/tuotteet/tuote/fi_1303_6256031/kengat?openGroup=1583&color=fi_1303_625603199

    hei pakko vinkata, ostin noi alkuviikosta konjakin värisenä = ihanimmat ikinä. en tiiä miks netis noita on vaan mustina? mut toi ruskeen sävy on juuuuri täydellinen! beigestä en niinkään tykkää mutta konjakki <3 :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ooooooohhhhh! Heti huomenna Seppälään ! Kiitos!

      Poista
  13. mä bongasin sut! :) sanoinki miehelle et ku luen sun blogia, niin niinku ois jonku tutun bongannu sielt yleisöstä ku tuli semmonen "Heiii kato kuka tuol on" fiilis :D

    VastaaPoista
  14. Nähty! Kattoin eilen BB:tä niin olit mainoksessakin, kun mainostettiin sunnuntain häätöäänestystä :D Taputit vaa hyvillää siellä niin seksikkäänä as usual :D<3

    VastaaPoista