tiistaina, syyskuuta 17, 2013

Päivän asu 160913

Sitä viikonloppuna ostettua viininpunasta huulipunaa oli luonnollisesti heti päästävä testaan iha tositoimissa ja väri toimi innoittajana muutenkin eiliseen asuun.

Farkut / Dr Denim, Toppi / Only, Bleiseri / H&M, Neule / Gina Tricot, Huivi / Gina Tricot, Kengät / H&M, Laukku / Michael Kors.

Viimeviikolla kuljin vielä shortseissa ja mekkokin oli päällä yhtenä päivänä ilman sukkiksia, mutta viikonlopun aikana tänne tuli syksy iha yöstä ja varsinkin tässä meren rannalla tuulee ihan hemmetisti ja on pirun kylmä, joten oli pakko laittaa tollanen loimi vielä bleiserin päälle, koska muuten olisin ollu aivan jäässä. Ton topin ostin Blockeille ja se oli mulla lauantaina siellä päällä. Ihan hyvin toi sopii arkeenkin siistin bleiserin kaveriksi.

Toi huulipuna on tosi hyvän sävyinen, se vaan sattu jäämään töihin ja otin nää kuvat vasta kotona, joten ne voi olla tossa nyt vähän miten sattuu ja näköjään kulunu. Muutenki joutuu pyytään anteeks kun näytän ihan räjähtäneeltä. Kattokaa muuten noita kynsiä, löysin mun kynsilakkalaatikosta tollasia valkonen manikyyri -kynsitarroja, joissa tulee valkoset tarrat kynsien kärkiin ja vaaleenpunertavat läpinäkyvät vielä koko kynnelle! Oli tosi käteviä, enkä muistanu et mulla ees on tollasia!

Noihin kiilakorkolenkkareihin oon iha hurahtanu, voisin käyttää vaikka joka päivä noita. Pitäs ostaa useempia, ainaki mustat kultasilla yksityiskohdilla ja ne konjakkiset kunhan löydän kivat !

Mites toi huulipuna, hot or not? :D


12 kommenttia :

  1. Näyttää kyllä tosi kivalta toi huulipuna, ja koko asu muutenkin! :) Pitäs itekin rohkastua testaamaan huulissa muitakin sävyjä kuin ihan vaaleita.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :)) Rohkeasti kokeilemaan vaan!! :)

      Poista
  2. Onpa kiva asu:) ja mä kans oon iha hurahtanu noihi korkkaritennareihin vaik enne en välittäny niist juurikaa:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mulla ihan sama, olin pitkään sitä mieltä et no hyiiii mut niin se mieli muutttuu.... :P

      Poista
  3. Ehdottomasti HOT! :D sopii sulle uskomattoman hyvin!

    VastaaPoista
  4. Ootpas sievä tuolla nutturalla ja huulipunalla!:)

    VastaaPoista
  5. oliksää tässä yks päivä bbssä? siis ihan siel sisällä talossa? :D jakamas jotain niitä juomia tms? :D

    VastaaPoista