maanantaina, syyskuuta 09, 2013

Viikonloppu

Mun kaveri Tampereelta oli viikonloppuna täällä päin ja koitti mua perjantaina houkutella baareileen, mutta pysyin vahvana ja lupauduin sen sijaan lauantaille aamupalaseuraksi Gran Delicatoon. Tässä asukuvaa lauantailta, täällä ainakin oli viikonloppuna ihan mielettömät kelit, eikä takkiakaan tarvinnut.

Asu taitaa päästä varpaisiin (koruja ja laukkua lukuunottamatta) olla H&M:n mallistoo :D

Ton keskarissa olevan sormuksen kanssa mulle kävi vähän vanhanaikasesti, laitoin sen nimittäin jo perjantaina tohon kohtaan ja sit illalla huomasin, etten saa sitä enää pois :D No, ajattelin että ehkä turvotus laskee yön aikana, mutta EI :D Lauantai-iltana kun sormus oli vielä tiukasti paikoillaan ja olin jo kaikki käsisaippuat ja kylmän veden alla huiluttamiset aivan turhaan kokeillu, alko jo vähän kuumottaan, mutta yhä sunnuntaina edelleen se oli ihan ku juurtunu kiinni ja sormi alko oleen jo vähän kipee :D Tänään vasta sain sen pois kun työkaveri ehdotti kuumalla vedellä huuhtelua. En uskonu, että se vois toimia, mutta kaveri ite tuli sitä sitten irrottaan ja sai sen pois :D Saa nähdä, millon uskallan seuraavan kerran tollasia käyttää.... ja just kun tilasin niitä läjän lisää :D

Sunnuntaina olin Leenan kanssa jäähallilla kirppistelemässä ja löysin kivat mustat shortsit ja sellaset sinertävät yöhousujen näköset housut (en osaa selittää paremmin, eikä mulla oo nyt kuvaakaan), molemmat maksoi 4 €. Siitä poikettiin Lasipalatsin brunssin kautta vielä Kallioon Vaasankadulle, jossa oli katukirppis meneillään.

Toi eilinen brunssi kello 11:30 oli sitten niin hyvä, että mulla oli vielä 7 aikaan illalla aivan ähky olo, enkä pystyny syömään koko päivänä mitään muuta :DDD

Oliko teistä joku jäähallin kirppiksellä tai tuolla Kalliossa viikonloppuna? Teittekö mitään löytöjä? :)

14 kommenttia :

  1. Hyi, tollanen sormuksen kiinni jääminen on ihan kamalaa!! Onneks sait sen irti!! :)

    Mulla jäi joskus ala-asteella sormus jumiin sillai,että sormi alko meneen sinertäväks ja sormus oli pakko leikata jollain ihme tongeilla irti.. Trauma jäi. Veikkaan,et olisin saanu sen sillon ilman apua irti, jos en olis menny paniikkiin siitä koko tilanteesta :|

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Huuuuuuh kuulostaa pahalta!! Ja se on hirveintä kun tulee just se paniikki et nyt on saatava pois!!!

      Poista
  2. hei kun noi sormukset ym korut ovat metallia, niin lämpimässä ilmassa/vedessä niille tapahtuu _lämpölaajeneminen_ :D tämä jäi yläasteen fyssantunneilta mieleen. :--D ihana asu sulla ollut päällä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo kyllä mää ton lämpölaajenemisen tiedän ja ymmärränkin, mutta kun yleensä se sormikin kuumassa vedessä alkaa turpoon niin en kyl ois uskaltanu kokeilla sitä ite :D Ja kiitos!!! :))

      Poista
  3. ONPAS SIINÄ MEHUKAS KISSA :--------PPPPPPP

    VastaaPoista
  4. olin jäähallin kirpparilla la sekä sunnuntaina ja tein löytöjä.kaikki näkyy blogissa.Oltiin varmaan eri aikaan kun en sua nähnyt =)En tienny et katukirppiski oli tosin olen vaan kerran siel käyny.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mä olin siellä joskus 10 aikaan ja varmaan tunnin verran siinä tuli sit kierreltyä!! :)) Pitääkin käydä tsekkaan sun löydöt!

      Poista
  5. en tiiä tuliko se mun viesti ku kone jumittaa nii laitanpa uudelleen.
    olin jäähallin kirpparilla la sekä sunnuntaina ja tein löytöjä.kaikki näkyy blogissa.Oltiin varmaan eri aikaan kun en sua nähnyt =)En tienny et katukirppiski oli tosin olen vaan kerran siel käyny.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tost katukirppiksestä en itekkään tiennyt että se on mutta kaveri kerto kun asuu siinä risteevällä kadulla! :)

      Poista