tiistaina, marraskuuta 26, 2013

Julkaisematta jääneitä juttuja

En usko, että tätä voi tietää muu kun ite blogia pitävä henkilö... vai käykö teille ees koskaan näin kuten mulle? ...Eli tulee otettua kuvia, on ilmeisesti suunnitellu tekevänsä postausta, laittavansa asukuvaa jne, mutta kuitenkin se on jäänyt sitten tekemättä syystä tai toisesta ja niitä kuvia löytyy tietokoneelta tai kamerasta myöhemmin :D Mä tässä oon parina iltana tehny pientä "suursiivousta" tietokoneelle koska luulen et tää vetelee jo viimesiään, mutta en haluais kuitenkaan vielä ostaa uutta vaan ostamisen ilosta, sillä tässä ei oo mitään varsinaisesti rikki. Ajattelin et nyt siirrän kaiken ylimääräsen kuvamateriaalin ulkoselle kovalevylle, poistan turhat ohjelmat ja ehkä ajan koko Windowsin uudestaan. Faktahan on, että uus kone on jossain vaiheessa ostettava, mutta miks sen pitäis olla just nyt?

Tässä kuitenkin jotain vuoden varrelta yhdelle muistikortille jääneitä kuvia ilahduttamaan iltaanne.

Talvella kun olin urheilukiellossa, eikä ollut mitään muutakaan pelkoo, että joku näkis mun paljaita koipia halusin ihan kunnolla demonstroida teille mun lempi-itsaria :D Levitin siis toiseen jalkaan St Morizin itseruskettavaa voidetta pelkästään toiseen jalkaan, että sävyero näkyy kunnolla :D Sävy on levitetty illalla ja kuvaa ennen aamulla oon käynyt suihkussa. Aika hyvin tummentaa siis jo ekalla levityskerralla! :D

Tää vuosi on historiallinen, sillä oon värjännyt mun hiuksia vaan kerran. Kyllä - kerran - ja sekin meni niin päin persettä et siinä vissiin meni maku ja usko koko hommaan :D

Tavote oli vähän vaalentaa sävyä siitä tosi tummanruskeesta. Ostin paketin tota Colour B4 ja kaksi pakettia mun suosikkihiusväriä L'Orealin Sublime Moussee mukavassa vaaleenruskeessa sävyssä, sekä uudet vaaleet ja ruskeet pidennykset, koska halusin sekottaa noita. Näihin uppos ihan kivasti rahanpaskaa.

Colour B4 vaalensi omaa tukkaa ihan mukavasti.

Sit läväytin seuraavana päivänä pidennyksiin ja omaan päähän sublimemousset ja olin back to square one.

Hermostutti niin paljon et hyvin nopeesti ton jälkeen heitin pidennykset roskiin ja totesin et sellasia en käytä enää ikinä, sekä lakkasin murehtimasta omaa tukkaani. Vieläkään ei kiinnosta mitkää hiusjutut :D

Joskus oli vissiin menoillaan joku meikkileikki.

 
Salaatilla Cafe Europassa. Nyt tuli nälkä!

Pakotin entisen työkaverin ottaan asukuvia.

Löysin jostain alelaarista noita "kynsilakkatarroja" ja vähän taiteilin niiden kanssa.

Pari ekaa päivää juhannuksesta hengailin Helsingissä.

Juhannuksen perjantaina Hesperianpuistossa.

 
Juhannuksen jälkeen mä sitten muutin Helsinkiin.

Kävin joskus Factoryssa salaatilla.

Mun kotonakin on nautittu hyvää ruokaa.

Mut koska en oo mikään erityinen kokki, poltin jotain niin pahasti pohjaan, että oli pakko testata se viimenen niksi mistä oon kuullu, eli keittää vettä ja pyykinpesujauhetta kattilassa. Meinaan TOIMI!!! :D

Sellasia kuvia löytyi yhdeltä muistikortilta kavereineen! :)

15 kommenttia :

  1. Tosi kiva postaus! :) Mulla on kans hirmuset kasat kuvia otettuna ja ne ei oo sitten postaus-päivää nähnykään. Ehkäpä toteutan jossain vaiheessa tällaisen samanlaisen postauksen. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva jos tykkäsit, tälläsenhän vois aina sillon tällön toteuttaa kun tätä kuitenkin sattuu ja tapahtuu :D

      Poista
  2. Tää oli todella kiva ja aidon tuntuinen postaus! Ja toi muuttokuva susta on aivan ihana :)

    VastaaPoista
  3. Mistä oot ostan ton mustan boksin missä piät meikkei?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi pienempi musta on vesipiipun säilytyslaatikko ja isompi hopee on vissiin tukusta, ostin kampaajakaveriltani :)

      Poista
    2. No katoinkii et onks toi sellain bongi laatikko! :D

      Poista
  4. Mitä lävistyksiä sulla on? tai oli kun menit leikkaukseen ja jouduitko poistamaana niitä leikkauksen ajaksi?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Snakebitesit jouduin poistaan ja ne meni umpeen sinä aikana, smiley jäi. Muita ei oo.

      Poista
  5. hmm mikä toi vika on? :D mulla on kans ruostetta tms jotain pohjaanpalanutta yhessä kattilassa ja pitäs tehä sille jotain, mutta laiskana oon vasta pessy fairylla ja jättäny asian hautumaan :D auttaaks toi?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kattila jossa on vettä ja pyykinpesupulveria ja se kiehuu :D Se ihan oikeesti autto, koita vaikka :D

      Poista
  6. Välillä tulee koneelta poistettu turhia kuvia kun on jostain asiasta ottanut monta kuvaa, osa on semmosia mitä on meinannut laittaa blogiin ja päättänyt että enpä laita kun nää on vanhoja tai tosi huonoja. Sitten on vaan semmosia, että mitä hemmettiä nääkin täällä tekee. Useinkin lähtee sitten vähintään se pari sataa kuvaa ellei enemmänkin.

    Mä poistin tänä syksynä kännykästä kuvan jonka oon ottanut joskus pari vuotta sitten kesällä, kun satutin jalkani tosi pahasti ja siellä on edelleen kuvia hamsterista joka meillä oli joskus muutama vuosi sitten.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mullaki on puhelimessa jo niin vanhoja kuvia että niitäkin täytyy vähän siirrellä muualle talteen kun tila loppuu kesken! :)

      Poista
  7. Postauksesta innostuneena piti kuvakansioita selailla ja poistin rankalla kädellä kuvia. Tiedostoja lähti 600-700 ja suurin osa kuvia :D. Varmaan jäikin vielä sellaisia mitä voi poistaa.

    Mua vaan harmittaa, että mulla on mennyt hukkaan pari kuvaa mitkä oon ottanut kaverin pikkujouluista pari vuotta sitten enkä oo omasta mielestä itse niitä poistanut. Melkeen aina jotkut kuvat vaan jostain putkahtaa tai on laittanut nettiin johonkin palvelimelle, mutta niitä ei vaan löydy mistään.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä luulin kans hukanneeni yhdet matkakuvat kokonaan, mutta löysin ne jostain kansioitten syövereistä! Oli kyllä ihana yllätys! :)))

      Poista