perjantaina, marraskuuta 15, 2013

Kääntyminen Ikeassa

Mulla on ollu pitkään pieni ongelma täällä kämpällä, nimittäin mulla ei oo ainuttakaan tuolia tai sellasta helposti liikuteltavaa koroketta, jonka avulla ylettyisin mun katon rajassa olevaan kenkäkaappiin tai keittiön ylähyllyille jne. Sit mun työkaveri vinkkas, että Ikeassa on kivoja pieniä ihan kivan näkösiä porrasjakkaroita halvalla ja sinä aikana kun se ei oo käytössä, sitä voi pitää vaikka pikkupöytänä. Mulla oli muutenkin vähän asiaa Ikeaan, joten hyppäsin yks päivä siihen ilmaseen Ikeabussiin, joka lähtee neljältä ja koska sieltä takasinpäin lähtee seuraavat bussit takaisin kello 17:15 ja 20:00, päätin et pakko ehtii tolla aikasemalla, eikä sillon jää hirveesti aikaa ihasteluun.

Kiersin aika tehokkaasti myymälän läpi, eikä mukaan tarttunu mitään ylimäärästä :D Siis ei yhtään mitään ja kiertämisessä meni aikaa jotain puoli tuntia :D Mun mielestä tästä pitäs saada kunniamaininta tai jotain.

Tälläsiä tarttui mukaan:

Valkoinen porrasjakkara ja neljä tuoksukynttilää, sekä ovimatto, mutta siinä ei ollu mitään kuvaamista :D Kuvassa näkyvän ison lyhdyn löysin Tarjoustalolla 3€:lla vähän aikaa sitten :D Ei ihan paha löytö!

Ikean tuoksukynttilät on ihan parhaita, niissä on just sellasia tuoksuja mistä pidän, ne näyttää kivoilta ja on halpoja. Ihan pelkästään niitä hakeakseen on pakko välillä käydä Ikeassa.

Onko teistä moni alkanu pitään jouluvaloja tai muuten koristellu kotia joulukuosiin? :D Mulla ainakin on kynttelikkö päällä jo iltasin ja joululaulut soimassa :DDD

Rentouttavaa viikonloppua!

17 kommenttia :

  1. paljonko noi ikean tuoksukynttilät maksoi? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oisko toi kolmen pakkaus jotain 3-4 e ja iso 2 e! Ei kalliita! :)

      Poista
  2. Vitsit tuo lyhty, tosi huippu löytö! :) mukavaa viikonloppua sinulle! -H

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niin oli kyllä! Ihanaa (tulevaa) viikonloppua sullekki! :)

      Poista
  3. Mä en tajua, kuinka mä olen ihan heikkona kaikenlaisiin lyhtyihin. Ihastuin tohon lyhtyyn about sekunnissa! Mun-on-pakko-päästä-Tarjoustaloon.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulle ne on kans heikko kohta! :D Haluaisin kaikkia ton tyyppisiä, oikein isoja ja ihan pieniä ja oikeen koristeellisia! Ne on ihania!!!! <3

      Poista
  4. Jouluvalot jo on, joululaulut vaativat vielä vähän enemmän inspiraatiota :D Tuollaisia isoja lyhtyjä aina ihailen kovasti, olen vaan odottanut paikkaa, minne sellaisen hankkia :) Nuo Ikean kynttilät on kyllä aika herkullisen tuoksuisia...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh mä digaan joululauluista niin paljon!!! :D Noi isot lyhdyt on sisälläkin ihan kivoja, näin yhdellä kaverilla sisällä tälläsen jo varmaan viime joulun tienoilla ja rakastuin heti! :D

      Poista
  5. Kiva lyhty!
    http://zenisblogger.blogspot.fi/
    Käy kurkkaa ja jos tykkäät ni liity ihmeessä lukijaksi :)

    VastaaPoista
  6. Hello! Käy checkaamassa blogini ja liity lukijaksi, jos tykkäsit :)
    http://beautythroughbrokenglass.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  7. Paljonko makso tuo portaikko:')

    VastaaPoista