maanantaina, joulukuuta 30, 2013

Elossa ollaan

Ootteko jo selvinny joulusta? :) Mä pakenin toissaviikon perjantaina Tampereelle ihan jäätävien kantamusten kanssa, mukana oli tietokone ja kamerakin mutta mulle kävi ihan perinteisesti, enkä avannut niistä kumpaakaan! :D Palasin sieltä vasta eilen illalla, eli 10 päivää makasin joutilaana, söin, kävin shoppailemassa ja dokailemassa ja taas söin vähän lisää. Voin kertoo että kyllä tuntui ihanalta palata eilen kotiin omaan rauhaan ja päästä tänään taas töihin! Mulla ei oo sen kummempaa kerrottavaa joulustani tai mitään kuviakaan koko viimeviikolta (paitsi ehkä Instagramissa) ja huomenna lähden TAAS samaan kaupungiin, tällä kertaa uuden vuoden viettoon. Alla muutamia ennen joulua räpsittyjä kuvia matkalla kaupungilta kotiin.


Miten teidän joulu meni? Saitteko kivoja joululahjoja?

8 kommenttia :

  1. Ihan kivasti meni ja sain kivoja lahjoja

    VastaaPoista
  2. Hienosti meni ja ihania lahjoja tuli. Upeita kuvia sait joulusta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ja kiva kuulla että joulusi meni hyvin :)

      Poista
  3. Mä kävin ennen joulua mun kotiseudulla Oulussa päin. Oli kans jos mitä kantamuksia, mutta miniläppäriä en jaksanut tällä kertaa ottaa mukaan. En ees käytä sitä juurikaan muulloin kun reissussa. Mä yleensä pakkaan laukkuun ihan liikaa vaatteita joista en käytä kuin murto-osan, tällä kertaa käytin kuitenkin mekkoa jonka olin laukkuun sullonut. Muutenkin ajattelin, että pitäis ostaa enemmän mekkoja.

    Aatoksi tultiin kotiin. Maanantaina (aaton aattona) käytiin Kuopiossa Matkuksessa, piti pyörähtää Ikeassa mut en löytänyt sieltä mitään ja tuossa lauantaina käytiin Tampereeen Ikeassa. En vaan tajua miksen löytänyt sieltäkään mitään. Yleensä Ikeasta on pakko ostaa jotain ja löytää "aina" kaikkea "tarpeellista". Ideaparkista löysin vaan sukat. Kangasalan Tokmanni oli ainoa josta löysin oikeasti hyvän löydön eli valkoisia leipälautasia.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No ei sitä aina niin shoppailla tarvikkaan!! Mutta kiva jos löysit jotain tarpeelllista! :)

      Poista
  4. Missäspäin Helsinkiä sinä ja pikku-D majailettekaan? oot varmaan maininnu, mut en muista. Hyvää uutta vuotta! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kruununhaassa :) Se on ihan ton kirkon takana :>

      Poista