tiistaina, joulukuuta 17, 2013

Joululahjatoiveet

Äiti laittoi mulle yks päivä viestiä ja kyseli mitä mä haluan joululahjaks. Vastasin normaaliin tapaani, etten mä mitään tarvii. Siin puhelun jälkee sit aloin oikeesti miettiin et mä en muuten todellakaan tarvi tai toivo mitään erityistä joululahjaks :D Varsinaisesti en tosiaa tarvii yhtään mitään enkä varsinkaan ANSAITSE koska oon ollu helvetin tuhma, mutta kyllähän sitä kaikenlaista alko sit taas tuleen mieleen kun selvis alkujärkytyksestä.

Nää nyt menee taas siihen sarjaan että ostan ite sit kun jaksan, mutta tällästä ois listalla tänä(kin) jouluna :D


1. Uus läppäri, vaikka joku macbook. VALKONEN, tai muuten mun joulu on pilalla.
2. Järjestelmäkamera. Ei oo niin väliä, en kuitenkaan osaa kuvata. Saatan hyväksyä vaihtoehtosesti myös esim jonku 50mm objektiivin mun nykyiseen.
3. Hajuvesi, esimerkiks Escadan Magnetism tai sit joku ihan uus yllättävä!
4. IPad. Näistäkää en mitään tiedä niin millanen tahansa käy :D
5. Joku kiva laukku, musta kultasilla yksityiskohdilla. MICHAEL Michael Korsin Jet Setistä oon jostain syystä haaveillu aika pitkää.

Mitä te toivotte joululahjaksi? :)

6 kommenttia :

  1. Mä en oo toivonu oikeestaan mitään, niin äiti kysy haluisinko Dolce Guston?
    No joo, mielelläni!
    Onneksi sanoin sen ääneen, koska mies oli meinannut myös ostaa sen mulle. Ja luojan kiitos kerroin myös yhdelle ystävälleni, koska myös hän oli meinannut ostaa sen mulle. Eli olsin voinut saada kolme dolce gustoa! :D
    Nyt toivottavasti jotain muutakin ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lol aika hyvin! :D Dolce Gusto on aivan ihana, mullakin oli se, mutta lahjoitin viime muutossa pois kun ei enää tullu käytettyä :)

      Poista
  2. Akulla toimivan imurin, koska vituttaa johdot, jotka aina lyhyet. Siivotessa pakko aina vaihtaa pistoketta. Se on loppu ny ja jos ei imuria pukki tuo, ostan ite. Oon ihan ostoskanavan uhri. Oli pakko tilata muinoin sieltä höyrystimmerikin, vitunmoinen laite! Aromipesääkin on kaksin kappalein, se nyt ei niin vitullinen oo, koska vie tilaa ja ruma. Mutta niin.. Imuri :DDd

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei helvetti mäki muistelin yks päivä aromipesiä :D Itellä ei oo niistä kokemusta mut mä oon kans ostoskanavan uhrina ostanu höyrypesurin (tosin se oli Kärcherin ja jostai kodinkoneliikkeestä) ja siinä muuten ON VITULLINEN laite! :D Se ei mahtunu muuttokuormaan kesällä ja on nyt mun äidillä hoidossa mut mul on ihan vitun kova ikävä sitä! (Höyrypesuria siis, ei äitiä.)

      Poista
  3. Joudun särkeen sun unelmat, Apple ei enää valmista valkosia tai mustia macbookkeja, ne on kaikki alumiinisia ! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo oon vähä sellasta kattellu kanssa :D Ehkä joutuu sitte kääntyyn jonkin muun merkin puoleen XD

      Poista