maanantaina, joulukuuta 16, 2013

Kuvahaasteen satoa

Mähän oon kerran tällästä yrittäny tehdä, mutta en sit osannu kuvata mitään niitä ehdotuksia niin jätin toteuttamatta (shame on you, mitäs ehdotitte niin hankalia :D ei vaa :D) ja kyl tässäkin muutaman kerran hiosti kun en oikein tienny miten jotain juttuja kuvaisin :D

Tässä nyt tän saldo, muutamilla välikommenteilla höystettynä.

Söin mä tuona päivänä muutakin, unohdin vaan luonnollisesti ottaa kuvat :D

 
 En sano tän olevan noin yleisesti mun suosikki, tää nyt on vaan ainoo mikä mulla on :D

 
Tässähän on jo monelle päivää!

 
 
Miksi? Ei esineet oo mulle tärkeitä, mutta tällä on jotain tunnearvoo ainakin.

 
 No ei aivan, mutta tässä on sitä tyyliä mistä pidän. PS EN HALUA kuulla mitään "hieno screenshot, Hermanni" - mä halusin KUVATA tän ite mut oli ns luonnossa vähä hankalaa :"DDD

 
 Ei varsinaisesti Snickers, esim. Milky Waysta pidän enemmän ja haluan kuvalla viestiä, että lähinnä suklaa on mun lempparii. Ps. kun muokkailin näitä kuvia ahdoin toisella kädellä huiviini tuning-nachoja ja salsaa minkä kerkesin ja tän kuvan tullessa eteen kelasin et mitä tollanen synnintekoväline on ylipäätään vielä tallella, lyllersin hirveellä kiireellä kaapille ja tuhosin (lue: söin) ton. Tollasia ikäviä houkuttimia ei parane säilyttää kotonansa.

 Tää oli oikeestaan kiva tehdä, täytyy toistaa joskus :)

12 kommenttia :

  1. mistä noi lakanat on?? aivan ihanat, oon niin pitkään ettiny tommosia! :)

    VastaaPoista
  2. Vastaukset
    1. E muist, entinen poikaystävä mestarigooglaaja joskus joutu noi ettiin jostai nettikaupasta kun totesin et pantterilakanoita on SAATAVA välittömästi :D Siitä on kyllä jotain 3 vuotta jo aikaa.

      Poista
  3. http://www.emp.fi/art_258741/

    -Tribute :)

    VastaaPoista
  4. Meinasin kommentoida ettet ole kallis morsian, mutta siinä taitaa olla ainakin ykkönen edessä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei häissä se mekko tärkein oo vaan siunaus avioliitolle :D Mutta siis joo onhan tossa ykkönen eessä.

      Poista
  5. Tää oli ihan kiva!
    Hahaha repeilin tolle snickers kohdalle, oon kans ite semmonen et jos tiedän kaapissa olevan jotain herkkuja niin ne on tuhottava välittömästi:D

    VastaaPoista
  6. Oii! ihana toi VS Meikkipussi<3 mäkin haluisin tollasen :)

    http://myreallifefantasy.blogspot.fi/

    VastaaPoista