perjantaina, tammikuuta 31, 2014

2014

Tälle kuluvalle vuodelle joka nyt on jo ihan vauhdilla lähtenyt käyntiin, en tehnyt mitään varsinaisia uudenvuodenlupauksia tms. mutta tässä kuitenkin jotain suunnitelmia.

Laitan nyt ihan reilulla kädellä turhaa tavaraa ja vaatteita kiertoon. Mitä niitä suotta säilyttelemään ja kantaan muutoissa mukanaan. Aattelin tehdä pientä blogikirppiksen tyylistä täällä ja ensimmäiset jutut koitan laittaa tänne jo huomenna. Mulla on ollu parhaillaan noin 90 paria kenkiä ja monta kymmentä laukkua, mutta oon jo hyvin päässyt niistä eroon viemällä hyväntekeväisyyteen ja lahjoittamalla kavereille. Mä en ihan todella tarvii niin paljoo, kuitenkin käytän aina niitä samoja suosikkeja. Muutenkin jatkossa aion käyttää just niitä vaatteita mitä haluan ja pukeudun just niinku ittee huvittaa tiettyjen tilanteiden pukukoodit kuitenkin huomioonottaen, mutta siis välittämättä muitten mielipiteistä. Mielummin pidän ne muutamat lempparit kaapissa kun paljon 'ihan kivoja'. Heräteostoksia pyrin vältteleen miettimällä yön yli ja vaikka opetteleen sitäkin, että kiinnostavan vaatteen voi varata kaupasta ja hutiostoksen palauttaa jos sellanen tulee kuitenkin tehtyä.

 Mm. näistä pitäs päästä eroon :)

Oon myös tehokas ja tuottelias sekä työelämässä, että vapaa-ajalla ja panostan mun harrastuksiin. Välillä on tietysti kiva vaan olla tekemättä yhtään mitään ja maata sohvalla kattomassa teeveestä jotain mikä ei oikeesti edes kiinnosta, tai vaikka pyöriä kaupoilla ilman ostoaikeita tai kummempaa päämäärää ja se on ihan ok.

Lisäks oon viehättynyt ajattelutavasta että miks hankkisin uutta jos vanha on vielä toimiva tai sen saa helposti pelastettua. Oon pitkään halunnut uutta tietokonetta, vaikka vanhassa on vaan pikkuvikoja ja niistäkin on päästy tosi hyvin eroon ihan sillä että tyhjentelin sieltä turhaa + uutta kameraa vaikka yhtä huonosti mä silläkään osaisin kuvata. Ihailen kovasti yhtä mun kaveria joka on tosi viisas ja sillä on paljon hienoja ajatuksia ja se sai mut miettiin tätäkin asiaa :D
 
 Aion myös orjuuttaa kavereita ottaan asukuvia.
Maalis-huhtikuun vaihde lähenee kovaa vauhtia ja sillon mun pitäisi muuttaa tästä kämpästä alkavan putkiremontin takia pois. Toivon että löytäisin sen uuden kämpän hyvissä ajoin, aikasemmin kun viikkoa ennen muuttopäivää ja että uusi koti sijaitsisi Kalliossa. Saa nähdä miten ämmän käy :D eniten pelkään käyvän niin että joudun tekeen jonkun hätäratkaisun ja muuttaan johonki rotanloukkuun vaikka Hyvinkäälle.

Paita /Cubus, Mustat vahapintaiset farkut /H&M, Tennarit /H&M, Kaulakoru /Guess

Kalenterissa on myös kauheesti kaiken näkösiä merkintöjä jo toukokuulle asti, mutta kaikki tulee sitten ajallaan enkä ota niistä stressiä, vaan nautiskelen päivän kerrallaan 8)

Millaisia suunnitelmia teillä on tälle vuodelle?

18 kommenttia :

  1. etkös sä vasta muuttanut tohon nykyiseen kämppääs? joudutko siis nyt muuttaa pois sieltä ihan kokonaan? :O

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heinäkuussa muutin ja tiesin tästä jo silloin :) Muutan ihan kokonaan tästä pois, en halua asua tässä enää remontin jälkeen.

      Poista
  2. Muutin itte kallioon kesän alussa, kun kaveri tarvitsi kämppistä ja mä kämppää. Olin todella todella epäileväinen kallion suhteen, koska siitä on parin vuoden sisällä tullut sellanen nuorien "trendi". On siistiä asua kalliossa vaan siks, että voi sanoa asuvansa kalliossa... Ja jos hyvä tuuri käy niin saa asunnon linjoilta, mikä onki sit tuplasiistiä. :-D Lisäksi tää kallion "pubikulttuuri" on aivan omaa luokkaansa... Epäilyt on kuitenkin vähän laskeneet ja onhan tää ihan jees mesta asua. Ainakaan meidän kämpän lähistöllä spurgut ei rehaa, onneks. Niin keskeisellä paikalla et minnevaan pääsee suht nopsasti. Ja mullahan kävi se tsägä että koti on neljännellä linjalla, eli sairaan siistiä! ;)

    Täytyy kyllä myöntää, että kyllä mä täältä mielelläni poiskin muuttaisin. :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Just sen takia tykkään kun se on niin sopivalla paikalla ja siellä on sinällään kohtuullisen hintasta, eikä aina tarvis lähtee keskustaan jos haluaa vähän baareilla, mutta sit taas pääsee helposti jos haluaakin :D

      Poista
  3. Hyvinkää on just paras mesta! :D oon asunut siellä monessakin eri kämpässä, mut jos Helsingistä sinne muuttaa niin tuntuuhan se varmaa pieneltä/oudolta paikalta. :)

    lifefaith-carino.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Paikkana mulla ei oo siitä mitään kokemusta, mutta se ois vaan liian kaukana :D

      Poista
  4. miks kalliossa haluat asua?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siellä asuu kavereita ja se on sopivan lähellä keskustaa ja siellä on elämää 8)

      Poista
  5. Mä oon ratkaisu sun ongelmiisi :D Kerroppa joku könttäsumma, jolla noi kaikki kengät lähtee? Voisin ostaa ne :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jos tuut hakeen kaikki pois niin saat 20 €:lla koko läjän :D Tosin muutaman parin noista oon jo hävittänyt, mut joku 10-15 paria vissiin olis mitkä siihen hintaan saisit :D huom. koot 36-38 kaikki ei oo mulle sopivia :D

      Poista
    2. Ei onnistu postin kautta, koska oon aika kaukana Stadista? Mä ajattelin että meinasit hunttia sun muuta : D Mulla 37, joskus 36 menee änkemällä ja 37, 38 basic : ) Joten otan, jos pystyt lähettään.

      Poista
    3. Joo eiköhä seki onnistu mut postarit voi olla aika isot + kenkälaatikoita en varmaa viitti laittaa ellet välttämät haluu mut voitko pistää mulle mailia!! Voin tutkia ne postikulut ja ilmottaa sulle ni jos haluut sit ni lähetän!!! :)))

      Poista
    4. Heitän sulle mailia kohta :)

      Poista
    5. Nakkasin sulle tuleen mailia tonne -> a.little.bit.dr4matic@hotmail.com 8) Käy kurkkaa!

      Poista
  6. mä voin hakee tolla hinnalla ne pois jos ei menny vielä :)) c.iara@live.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mikäli edellisen varaajan kanssa kaupat peruuntuu niin oot tokana varauslistalla! :3

      Poista
  7. Mä asun tällä hetkellä Hyvinkäällä ja en kyllä suosittele :) En tiiä johtuuko siitä kun oon (melkeen) koko ikäni täällä asunut, mutta ainankin itsestä tuntuu että on kamalan pieni kaupunki missä kaikki tuntee kaikki :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kuulostaa vähä Hämeenlinnalta mis mäki asuin :D

      Poista