maanantaina, tammikuuta 13, 2014

Maanantaita ilmassa

Väsynyt maanantailärvini tässä hei! 

Olin koko loppuviikon ihan hirveessä flunssassa, räkä valui ja silmät vuoti, mutta lauantaina olin jo kun uus ihminen ja pääsin vähän reippaamminki ulkoilemaan :D Katseltiin kaverin luona Putous ja mentiin vähän Pacificoon rillutteleen, jonka johdosta koko eilinen menikin sitten sängyn pohjalla lojuessa.

Tuolla kuvassa taustalla roikkuu sängyllä mustat housut joiden kanssa tää viikko alkokin sitten mitä mainioimmalla tavalla! Noi on sellaset korkeevyötäröiset ja takana menee vaan vetoketju ja kun olin menossa vessaan, se vaan yhtäkkiä hajos ihan täysin :D Tai siis se jumittu kiinni, mutta lähti raiteiltaan sillain et se oli tavallaan auki! No koita siinä sitten toimittaa asias kun et saa housuja jalasta :D Rynnistin H&M:lle kun tiesin siellä olevan tavallisia kapeelahkeisia kangashousuja alessa 5€, hain sellaset ja sit työkaveri joutu kirjaimellisesti leikkaan saksilla noi mustat housut mun päältä irti :DD

Ostin vasta nää samat housut tummansinisinä ja havaitsin ihan hyviksi niin oli helppo ottaa sitten tollaset tumman armynvihreet samanlaiset, vaikka kuvassa toi väri näyttääkin ehkä joltain ruskeelta tai ripulilta tms.

Kävin viimeviikolla noutamassa postista Yves Rocherin jo ennen joulua lähettämän paketinkin, josta löytyi kaikkea piristävää.

Ihania Lakritsfabrikenin herkkuja, pari kynsilakkaa joista harmaata laitoin heti kynsiin, burgundyn värinen huulipuna ja vaniljan tuoksuista voidetta ja hajuvesi. Kiitos!

Mä oon auttamattomasti jälkijunassa tän vuodenvaihteen kanssa, mutta ajattelin vielä kuitenkin tehdä pienet pikakelaukset iPhonekuvamateriaalien muodossa tänne blogin puolelle tässä piakkoin ja kertoo tän vuoden suunnitelmista (niinku sellasia ihan hirveesti olisi). Mitään uudenvuodenlupauksia mä en tehnyt, jatkan vaan samaan malliin olemalla sama kusipää mikä ennenkin! :) Teittekö te jotain uudenvuodenlupauksia?

8 kommenttia :

  1. Voi ei tuo housujuttu onneksi selvisit =)

    VastaaPoista
  2. Oletko käynyt Hans Välimäen avaamassa Midhill burger ravintolassa? Sijaitsee citykäytävässä. Itse en en ole käynyt, koska olen pitänyt purilaisia vähän mättöruokana. Mutta jos on hyvät raakaaineet niin eihän se oikeastaan ole roskaruokaa. Jos syön ulkona niin tulee syötyä pihvi mieluummin joidenkin perunoiden kanssa. Hinnat ei kauheen pahat, mutta tietenkin enemmän kuin mäkkärissä tai muussa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En oo käynyt ikinä, mutta haluaisin kyllä :) Ehkä menen joskus kun löydän seuraa :D

      Poista
  3. Mulla muutama vuos sitten levis nuo samat housut, olin vielä jossain hevonhelvetissä lapsenvahtina ja piti nöyränä soittaa äitille että tuo toiset :D

    VastaaPoista
  4. mitä tuolla seinässä lukee

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. The love of a family is life's greatest blessing.

      Poista