tiistaina, maaliskuuta 18, 2014

Blogikirppis: Paitoja

1,5 viikkoa aikaa muuttoon ja blogikirppis jatkuu taas :)

"Hintapyynnit olen näihin laittanut (mutta voit toki myös tehdä tarjouksen) ja postikulut tulee lisäksi, niistä oon laittanut näihin arviot ja mikäli postarit onkin isommat, maksan loput omasta pussista tai jos pienemmät niin en palauta erotusta. Nouto onnistuu toki myös Helsingin keskustasta tai Kruununhaasta ja silloin postarit jää luonnollisesti pois! Jos kiinnostuit kohteesta niin laita siitä mulle sähköpostia osoitteeseen a.little.bit.dr4matic@hotmail.com tai yksityisviestiä blogin Facebook -sivuilla jonne löydät linkin tuolta oikealta"

Pitkänmallinen ruutupaita, Seppälä, koko 36
hp. 5 € + pk:t 4€

Pitkänmallinen raitapaita/minimekko, Vila, koko XS
hp. 5 € + pk:t 2€

Pitkänmallinen pantteripaita/minimekko, Rosebullet, koko XS
hp. 5 € + pk:t 2 €

Korallinvärinen minimekko/pitkä paita jossa avonainen selkäosa, Terranova, koko M
Hp 5 € + pk:t 2 e
 

Pitkä, ohut raitaneule, Weekday, koko S
Hp 5 € + pk:t 4 €

Kukonaskelkuvioinen paita/mekko, H&M, koko XS
Hp 5 € + pk:t 6 €

6 kommenttia :

  1. Tää ei nyt liity millään myytäviin tuotteisiin,mut pakko kertoo että näin sut eilen keskustan h&m:ssä ,mut en kehdannu sanoo mitään =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ai näit! Ei ollu kyl varmasti kaunis näky kun olin niin räjähtäneenä :D

      Poista
  2. Äääää.. laitoin tosta korallinvärisestä minimekko/paidasta vahingossa edelliseen postaukseen liirumlaarumit, mutta ostan sen jos on vielä kaupan? :)

    VastaaPoista
  3. Antskuliii! Mä laitoin sulle viestiä kuteista tonne naamakirjaan.

    VastaaPoista