perjantaina, maaliskuuta 14, 2014

Thebos -tilaus

Sain pari viikkoa sitten Thebos -verkkokauppaan alekoodin käytettäväksi ja laitoin pienen tilauksen menemään kun muutamat luottotuotteet meikkipussissa veteli just viimeisiään.

Oon niin monta kertaa hehkuttanut täälläkin miten nopee toi toimitus on, eikä linjasta poikettu tälläkään kertaa: laitoin tilauksen meneen perjantaina iltapäivällä ja jo maanantaina tuli viestiä että paketti on noudettavissa.

Tällästä paketista löytyi tällä kertaa:


- Technic Highlights -korostusväri 

- JLo Miami Glow -hajuvesi

Irtopuuteri ja rajauskynä on mulla ollut ennestäänkin ja oon havainnut ne hyviksi. Tota hajuvettä rakastin joskus teininä ihan yli kaiken, mut sit sekin katos kaupoista ja olin tosi ilahtunut kun löysin sen uudelleen :D Eyelinerin pitäisi olla vedenkestävä, mutta sitä en oo ehtinyt vielä toteemaan, koska en oo vielä montaa kertaa sitä käyttänyt. Highliteri on tosi hyvä, mutta siveltimellä varusteltu pullo voi tuottaa vähän ongelmia sit kun tuote alkaa oleen loppumassa. Konjakin värisen korttikotelon valkkasin kaupanpäälliseksi.

4 kommenttia :

  1. Kivoja ostoksia ja thebos muutenki luotettava ja hyvin pakattuna tulee tuotteet.Tein itekki hiljattain tilauksen

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo toi on kyl totta et hyvin pakattuna tulee kyllä aina! :)))

      Poista
  2. Hei mä ostaisin taas ton korallin värisen minimekon, vieläkö kaupan? :)

    VastaaPoista
  3. Ja meni ihan väärään postaukseen... :DDDD

    VastaaPoista