tiistaina, huhtikuuta 22, 2014

Arkihaaste day 1

Maanantai 23.4.

 AAMU. Heräsin kello jotakin ja oli aika paha olo kun eilisilta lipsahti humalan puolelle. Mun luona oli pikku jatkot jonnekki kuuteen asti aamulla ja kämppä oli muutenki vähä likane :D Onneks mulle iski pieni siivouskrapula ja hain pyykitkin kuivamasta ja lajittelin ne.

 NAAMA. Krapulainen. Halusin kuitenkin laittautua nätiksi.

 HIUKSET. Ihan vaan pestyt ja kuivatut.

PÄIVÄ. Koska olin laittanut kivat vaatteet ja kammannut naaman ja oli niin ihana keli niin halusin lähtee vähän päiväkävelylle kun kaupatkaan ei ollu auki pääsiäisen takia. Kirjottelin siinä yhteen ryhmäwhatsappiin samalla ja sainkin päiväkahviseuraa. Kävelin Koffinpuistoon ja siitä keskustaan treffaan ystäviä. Mentiin Rymy-Eetun terdelle limuille ja yhtäkkiä meitä olikin siinä 6.

RUOKA. Istuskeltiin monta tuntia terassilla ja siitä lähdin Dennisiin syömään pitsaa. Oli ehkä paras pitsa mitä oon ikinä syönyt, siinä oli vuohenjuustoo, parmankinkkua, kirsikkatomaatteja, rucolaa ja balsamicoo. Siis se oli vaan helvetti niin erinomaista :3

 ILTA. Katoin ELOKUVAN (kerron sit taas seuraavas kuunvaihtees minkä :D) ja mua ruokittiin mansikoilla. 

TÄRKEINTÄ. Viesti kaverilta, jonka sisältö on luokkaa "Oon kohta siinä, hain meille Batteryt".

 PÄIVÄN KUVA: Miten vaikeesti voi kaks krapulaista suorittaa prosessin jossa vaihdetaan röökit päikseen kun molemmilla on niitä suunnilleen kymmenen kappaletta.

Ihan mahtava päivä!

2 kommenttia :