torstaina, huhtikuuta 10, 2014

Arkihaaste

Lueskelin pitkästä aikaa blogeja täs yks päivä ja löysin Annan blogista tälläsen 3 päivän arkihaasteen, joka vaikutti iha hauskalta niin halusin itekkin toteuttaa tän :)

--- 

Sinun tulee ottaa päivittäin kuva seuraavista aiheista:


AAMU – NAAMA – HIUKSET – RUOKA – TÄRKEINTÄ – PÄIVÄ – ILTA – PÄIVÄN KUVA


+ Sinun täytyy kertoa päiväsi kohokohdat ja kuulumiset.


Haaste alkaa seuraavana päivänä, joten tänään joudut vastaamaan rehellisesti kahteenkymmeneen kysymykseen:

1. Mikä on sinun horoskooppimerkkisi?
- Leijona


2. Osaatko valehdella?
- En, enkä kyllä haluakkaan valehdella :D


3. Pidätkö itseäsi luotettavana?
- Joo


4. Miksi aloitit bloggaamisen?
- Oon kirjotellu ns päiväkirjaa pikkuteininä omilla kotisivuilla ja sen jälkeen trollaillu ig:n päiväkirjassa ja kun sitten myöhemmin aikuisena teininä suljin profiilin niin kai oli pakko päästä toteuttaan itteeni tällä tavalla jotenkin luonnollisena jatkumona.


5. Oletko onnellinen?
- Joo


6. Kadutko jotain asiaa erittäin paljon?
- Tosi moniakin juttuja, vaikka jos oon sanonu jotain ihan muuta mitä oikeesti oon tarkottanu ja pahottanu sillä toisen mielen tai saanu jotain muuta sotkua aikaan, enkä oo viitsiny nähdä vaivaa korjatakseni tilannetta.


7. Raha vai rakkaus?
- Varmaan raha. Saishan tästäkin jotain vitun analyysejä taas revittyä kun alkaa syynään eri suhteissa asioita mut ääripäissä hengailisin mieluummin yksin linnassa kun kaksin veneen alla :D


8. Onni vai terveys?
- Onni, sairaanakin voi olla onnellinen :3

9. Olet yksin, sinulla on kylmä. Otat puhelimen käteesi, kelle soittaisit sillä hetkellä?
- Taksille. Sitä venaillessa viestittelisin kavereille ja valittaisin kylmyyttä, kuuntelisin musaa ja pelaisin pelejä niin paljon et puhelin käy ylikierroksilla ja kuumenee ja alkaa lämmittään käsiä.

10. Mikä on sinun hurjin unelmasi?
- Mun unelmat ei oo kovinkaan hurjia, sellasista realistisista niin haluaisin miehen ja lapsia :D


11. Etsi netistä tämän päivän ennuste koskien horoskooppiasi.
- "Olet sangen onnellisessa tilanteessa, jos maltat katsoa kokonaisuutta. Rakkaasi tukee sinua hankalassa asiassa, joka voi muuten olla melkoisen tukala paikka sinulle." Iltalehden horoskooppi on ainoa oikea.

12. Kadehditko ihmisiä?
- Joo, esim jos joku on vaikka tosi kaunis, jos on hienot hiukset, lahjakas jossain tai tosi ihana luonne tai muuta. Mut en sillain pakkomielteisesti tai sairaalla tavalla :D


13. Millainen olisi unelma-sinä?
- Kiinteempi ruumis, kauniimpi naama, pidemmät ja paksummat hiukset, tuuheet kulmakarvat ja pitkät silmäripset, kauniit hampaat, paljon rahaa, en dokais/polttais/kiroilis ja jaksaisin aina olla kaikille kiva.


14. Kuvittele itsesi 10 vuotta eteenpäin. Missä olet ja mitä teet?
- 10 vuoden päästä kuvittelen olevani hyvin toimeentuleva 35-vuotias, pienen lapsen yh-äiti, asun rivarissa jossain rauhallisessa lähiössä ja päivät menee mieluisassa työssä. Tällästä voisin kuvitella mut vähä erilaiset tavotteet on kyllä :D


15. Suurin ensi kesän suunnitelma?
- Apua, mulla ei oo mitään kesäsuunnitelmia vielä :D Paitsi et meen Blockfesteille ja käyn Haapavedellä, siinä ne suurimmat suunnitelmat. Muuten meen iha fiiliksen mukaan !


16. Milloin viimeksi itkit?
- Yks päivä töissä kun löin polven pöydänkulmaan lujaa ni oli pakko mennä vähän vessaan itkeen :D


17. Miksi ihmiset seurustelevat, vaikka sanovat sen olevan hankalaa?
- Miks mä en oo kuullu kenenkään sanoneen tollast? Jos se jonkun mielestä on toivottoman hankalaa ja silti seurustelee niin ehkä sit ei käy ihan täysillä. Tai jos on joku kriisi vaan päällä niin ehkä siks kun uskoo sen menevän ohi :)


18. Seurusteletko?
- En


19. Haluatko mennä naimisiin?
- Tietysti!


20. Mitä mieltä olet tästä haasteesta?
- Haaste kuulostaa kivalta, mutta en varsinaisesti ymmärrä miten nää kysymykset tähän liittyy


Niin ja tästä tulee nyt sit vissiin neljä päivää kun en malttanut olla jo alottamatta :D Mut tuskin iha 3 seuraavaa perättäistä päivää viittin postaa kun en viikonloppuna hirveesti meinannu availla tietokonetta.


---

Keskiviikolta:

Aamu. Olin kaverin luona Pasilassa yötä ja tulin junalla keskustaan. Yleensä käytän sporaa ja olin ilahtunu miten nopee juna oli. Näkymä kello 9:00 Mikonkadulta Rautatientorille.

Naama. Oli aika perus, mitä nyt väsähtänyt.

Hiukset. Illalla pestyt ja jääny föönaamatta ja aamulla vaan harjattu.

Ruoka. Mun on tehny varmaan viikon mieli sipsejä ja totesin etten oo syöny sellasia melkei 2 kk:een ni et eiköhä oo iha ok hakee pieni pussi ja hotkia kerralla huiviinsa :D Sipsien kanssa lounaaks sopi subi ja limu.

Päivä. Kun päivän velvollisuudet oli suoritettu, tuli kaverit iltapäiväkahville ja siinä ohella saatiin lamppukin huoneen kattoon! :) Oon niin ilonen kun sain taas tämänkin varjostimen käyttöön, vaikka toi ihan halpis vaan onkin :> Lokki saa liihotella keittiöön tällä kertaa.

Tärkeintä. No siis ei oikeesti toi ruoka, vaan aika kavereiden kanssa. Mentiin syömään Bravuriaan siitä mun luota ja hajoiltiin siellä aika pahasti kun meidän alle tunnin vierailun aikana ehti soimaan 4 kertaa yks Ellie Gouldingin biisi :D:D:D:D

Päivän kuva. Jälkirukajuomat Teerenpelissä, kesän ekat terassisiiderit! No okei, tuolla oli lämmin sisäpihaterassi :D

Ilta. Työkaveri on lähdössä aamulla varhain lentokentälle ja tulee mun luo yöksi, joten petasin hänelle sohvalle yösijan.

Sellainen keskiviikko. Ja ai kauhee miten vaikee oli päättää kuva kohtaan "tärkeintä" :D Kaikki mitä mä teen on mulle tärkeetä! Oli tosi mukava päivä.

Lähtekää tekin mukaan tähän haasteeseen! :)

9 kommenttia :

  1. Mistä toi ihana lamppu on? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Emmä muista, se on varmaan joku 6 vuot vanha :D Mun mielestä tollasia myydää iha esim Anttilassa :3

      Poista
  2. Mä venaan sormet syyhyten, kun tulee taas se leffahaaste! Oon syttynyt ihan 6-0 niistä "kuukauden leffoista", joita arvostella. Joku saattais kelata ettei mulla ole leffojen lisäksi elämää, koska oon huhtikuussa (nyt 10.4.) yytsinyt..... 28 leffaa :D Bookkaan ne aina muistiin. Ois aika päheetä päästä ennätystenkirjaan ihmisenä, joka on väijyny kaikki maailman pätkät :D Tosin lieköhän riittäisi ees oma aika täällä telluksella tallustaessa sellaiseen hahaha. Nyt oon perehtynyt espanjalaisiin ja ranskalaisiin rikospätkiin, on muuten yllättävän paljon hyytävämpiä kuin esim. jenkkivastaavat. P niinkuin paskahalvaus tekee tuloaan niiden jäljiltä.

    .. Joo ja kyllä, käyn myös duunissa ja omaan muitakin harrastuksia. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Omg!!! :D Mut hei hyvii uutisia, mä oon ajastanut sen vissiin lauantaille, only for you! :))) Jaksa vielä hetki venailla!

      Poista
    2. Oh YEEES! That's what we are talking about 8)))))

      Poista
  3. Olisipa jo terdekelit. Mun mielestä Helsingissä pitäisi käyttää enemmän lämpölamppuja, kuten tehdään esimerkiksi Keski-Eurropassa, jotta ihmiset voisivat olla pidemmän aikaa vuodesta ulkona olusilla. Tosin eihän millään paikalla ole kohta enää varaa pitää terdeä :D

    http://2becomewang.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon kans ihmetelly miks niiden kanssa pihtaillaan, lisää lämpölamppuja vaan kehiin jos rafla pyörii muuten pystyssä! :)

      Poista
  4. Mä oon käynyt kahdesti tällä viikolla Subissa, kun mulla on muutama Subin kortti täynnä joten tuli käytettyä pari.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mun tulee kanssa aina sillon käytyä kun on niitä täysiä :)

      Poista