tiistaina, huhtikuuta 01, 2014

Inkkarikenkiä

Selailin uutuuksia Spartoo.fi -nettikaupan sivuilta ja rakastuin ensisilmäykseltä kollaasin vasemman yläkulman inkkarihenkisiin kiilakorollisiin sandaaleihin. Etsin muutaman muunkin saman henkisen kenkäparin nettikaupasta, vaikka sitten ihan vinkkinä niille, jotka haluaa pukeutua inkkariksi vappuna! :)
 
1. Sulkkakoristeiset kiilakorkosandaalit, Metamorf'Ose
2. Kullansävyiset matalapohjaiset sandaalit, Metamorf'Ose
3. Siniset sandaalit, Les Tropéziennes
4. Hapsureunaiset nilkkurit, merkki Les Tropéziennes
5. Kylmempää keliä varten karvavuoriset bootsit, Coolway
6. Niittikoristeiset balleriinat, Refresh
 
Mikä näistä on suosikkisi?

10 kommenttia :

  1. Noi ylhäällä keskellä on söpöt, tosin en tykkää tosta hapsusta :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun mielestä se tupsu on niissä paras!!! :D

      Poista
  2. Mun suosikit on nuo ehkä neutraaleimmat eli siniset varvassandaalit ja ruskeet ballerinat :-D Pakko alkaa etsimään tuollasia sinisiä, kävis tosi kivasti vaikka valkosen mekon kanssa :>

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh aijaa :D Joo jonku valkosen mekon kans vaikka noi ois varmaan iha mahtavat!

      Poista
  3. 3 ja 6 ovat minun mielestäni kivoimmat ! Vaikka en minä silti sellaisia itselleni haluaisi !:DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha! :D Mä voisin ottaa ihan millon tahansa! :D

      Poista
  4. Coolwayn bootsit on kyllä ♥♥

    VastaaPoista