perjantaina, huhtikuuta 11, 2014

White lace

Hieman asukuvaa keskiviikolta kun taas sain orjuutettua jonkun räpsimään kuvia tuolla ihanan urbaanissa miljöössä. Tuolla on joku remontti ollu käynnissä tyyliin koko alkuvuoden ja kamaa alkaa oleen niin paljon, että täytyy varmaan pian vaihtaa maisemia :D

Kaikki muut on vissiin jo kaivanu nahkatakit ja ohuet trenssit kaappien kätköistä, mut mä oon niin hirvee vilukissa et oon päättäny pitäväni talvitakkeja sitte vaikka kesäkuuhun asti jos tarvis, koska en yksinkertasesti jaksa palella. Kylmä on hirveintä mitä tiiän ja oon hyväksyny kohtaloni :D

 
Tää ruma koiranulkoilutustakki mun on pitänyt jo vaikka kuinka monesti jättää ajasta ikuisuuteen mut toi on vaan niin helppo aina pukee päälle, sopivan ohut ja kuitenkin lämmin :D Paitakin saa mut näyttään ihan muodottomalta pötkylältä, mutta se on vaan ihan mun ylisuosikki 8)

Takki /Vero Moda, Huivi /Stradivarius, Pitsitunika /H&M, Housut /Zara, Avokkaat /Guess

 

Onko teillä jo kevättakit ahkerassa käytössä?

8 kommenttia :

  1. Mulla on viel toppatakki käytössä

    VastaaPoista
  2. On ollut kevättakki jo pitkään käytössä, käytin sitä kylläkin myös melkein koko talven. Pari viikkoa käytin talvitakkia, kun oli kylmempää.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva että sä tarkenet noin hyvin! :)))

      Poista
  3. Paljon painat? Ootko saanut lisää painoa viime kesästä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En oo käyny nyt vaakalla, mutta veikkaan et painan jotain 55kg, oon painanu varmaan viimeset 6 vuot suunnilleen tän verran mitä ny suuntaan tai toiseen ehkä kilon pari heittäny :D

      Poista
  4. Anniina oot niin kaunis! :) mukavaa kevättä sulle.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ihana ja mukavaa kevättä sinullekin :3

      Poista