maanantaina, toukokuuta 05, 2014

Huhtikuun elokuvat

Vuosaari
Kuva TÄÄLTÄ
"Vuosaari on vuonna 2012 ensi-iltansa saanut suomalainen elokuva, jonka on ohjannut Aku Louhimies. Vuosaaressa itsekin asunut ohjaaja kertoo elokuvastaan ”Paljon näyttelijöitä, paljon teemoja, päällimmäisenä halu tulla nähdyksi, kosketetuksi ja rakastetuksi.""

Yhtenä darrasunnuntaina Oona kysy multa oonko mä nähnyt tätä elokuvaa, enkä ollut. Mut oon kuitenkin halunnut nähdä tän jo pitkään. Hyvä ja ahdistava leffa, mutta noita teemoja oli mun mielestä liikaa. Ois voinut keskittyä vaan pariin tai tehdä muutamasta aiheesta kokonaan oman elokuvan niin siitä ois saanu enemmän irti. Ehkä jotai 3,5/5, suosittelen kuitenki kattomaan.


Härmä
Kuva TÄÄLTÄ

Härmästä oon kirjottanut aikasemminki, se on yks mun suosikeista. Tällä kertaa tarvittiin vaan takuuvarmasti hyvä, suomalainen elokuva Pääsiäisen päätteeksi. Mikä jännää, viimeks katoin tän tasan vuosi sitten, edellisenä Pääsiäisenä :)

 Mitä leffoja tuli katottua huhtikuussa?

5 kommenttia :

  1. toi härmä on kyl tosi hyvä leffa, yllätti mut ihan kokonaan :)

    sarpanelama.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. Härmän voisin katsoa uudelleen ihan vain Lauri Tilkasen takia. Mielettömän nami mies ;)

    VastaaPoista
  3. Voi ku leffa-Ano jo laittais kommenttia xDxD

    VastaaPoista