maanantaina, toukokuuta 26, 2014

Päivän asu joltain päivältä

Vissiin viime perjantailta - nyt alankin muistaan, koska mun kuvausassistentilla oli ehkä yks maailmankaikkeuden pahimmista krapuloista ja sen käsi LIEVÄSTI tärisi kuvatessa.

Naamakuvan halusin ottaa ite, en luottanu sen taitoihin. Tai sit mul ei ois pitäny pokka sitä katellessa :D

Ihan lähellä mun kotia on kaks UFFia ja kävelin sit yks päivä toisen ohi mut päätin kääntyä kannoillani ja käydä kattoon jos löytyis jotain kivaa. Ja kannatti! Löysin ensin pari sievää huivia ja olin niistä jo ilahtunut, mut sit mun huomio kiinnitty tohon hempeen väriseen hameeseen, jota parhaillaan hiplas joku nainen. Hoin päässä vaan mantaa "et ota sitä, et ota sitä", sit se jättikin sen rauhaan ja pääsin korjaan sen parempaan talteen. Kokokin oli ihan kun mua varten tehty!

 
 Paita /H&M, hame /second hand, laukku /Michael Kors, kengät /Guess

 Hame oikein huusi kaverikseen helmikoruja ja punasta huulipunaa, hiuksiinkin väänsin nopeesti vähän kiharaa suoristusraudan avulla.

Ps. kiva toi t-rexin käsi näissä kuvissa :DD

Mitä pidätte asusta?

10 kommenttia :

  1. hauska toi läväri ku kaukaa näyttää et sulta puuttus hammas...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin näyttää, oon saanu kuulla siitä ennenkin XD Pitäs ehkä vaihtaa johonki erivärisee :D

      Poista
  2. Tosi nätti asu ja tuo laukku sopii tohon tosi hyvin.

    VastaaPoista
  3. ihana otsikko XD ja sinä asuinesi myös! ♥

    VastaaPoista
  4. Koska teet sen tissipostauksen enne ja jälkeen?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen tehny jo useemman samasta aiheesta, tägin "tissit" alta löytyy.

      Poista