torstaina, kesäkuuta 05, 2014

Hothothot

Tässä kun viimepäivinä on kelit ollu suhteellisen kurjia, on taas ollu hankala koittaa ennustaa miten uskaltais pukeutua. Eilen laitoin päälle aamulla vahapintaset farkut ja ruutupaidan, mutta heti kotoo poistuessa huomasin et tais tulla vähä liikaa :D Ei siinä, sisätiloissa onneks on hyvä ilmastointi, mutta pihalla varsinkin noi farkut oikein poltteli ihoo :D


Asukuvistakaan ei meinannu tulla mitään kun mun toinen jalka ei asettunu minnekkään. Tässä yritän irrottaa sitä työkaverini pyynnöstä. Ei kuitenkaan irronnu :D
 
Ruutupaita /Gina Tricot, housut /Zara, laukku /Michael Kors, kengät jotku säälibaltsut Singaporesta kun matkassa mukana olleet ainoot matalat kengät hajos :D

 
Naamakuvissa en edelleenkään luota muihin kun itteeni :D 

Huomasin just et en oo nyt värjänny sit yli vuoteen mun hiuksia. Siis mä, joka ennen vaihtelin mennen tullen vaaleesta mustaan ja kaikkeen siltä väliltä ja värjäsin hiuksia ehkä kerran viikossa. Viime keväänä taistelin mielessäni sitä et haluanko tummat vai vaaleet mut sit tutustuin yhteen kaveriin, jolla on tosi pitkät värjäämättömät ja oikeesti maailman kauneimmat hiukset ja päätin et haluun samanlaiset xD Blogissakin vissiin aikoinaan oon hiuskriiseilly ihan tarpeeks mut nyt oon oikeestaan aika tyytyväinen. Pituutta kun vaan sais pikkuhiljaa lisää sillä pidennyksiin ei tulis mieleenkään enää koskee, ne alko kuvottaan mua niin paljon :D

7 kommenttia :

  1. Ihana tuo asu ja varsinkin tuo paita :)

    VastaaPoista
  2. Miten se sun HCR juoksu meni?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei mitenkään, kiitos kysymästä, olin kipeenä pari viikkoo ja se osu just sille jaksolle :/

      Poista
  3. Sun hiukset näyttää kyllä tosi hyvältä. :D

    VastaaPoista
  4. Sun hiukset kyllä näyttää tosi hyvältä. :D

    VastaaPoista