keskiviikkona, kesäkuuta 04, 2014

Saalistaas

Lähdin lauantai-iltana vähän tuulettuun kaverien kanssa. Löysin Spiritstoren loppuunmyynneistä ton maailman hienoimman (en hyväksy eriävää mielipidettä) Los Angeles Kings -lippiksen puoleen hintaan (vissiin makso jotai 20 € alennuksen jälkeen) ja en taida ottaa sitä ikinä mun pääst pois.
 
Kaverin kynsien lakkaaminen näytti hirveen vaivalloiselta puuhalta ja kun kysyin tarviiko se apua, vastaus oli et ei koska hän on itsenäinen mies :D Olin niin ylpee. Sit oltiin samiksia ja mätsättiin hienosti kukkiinkin.
 
Hajaannuttiin kaikki vähän eri baareihin ja ite päädyin DTMään kittaan absinttia. Virhe, viimeks kun join absinttia (17-vuotiaana kaverin lapuilla baarissa eli hyvin kauan sitten...) heräsin aamulla lattialta naama veressä kun olin kaatunu päin seinää ja hampaat oli menny huulesta läpi :D Onneks noin ei käyny tällä kertaa, mutta kieltämättä aamulla olo oli aika sanoinkuvaamaton kun mua heräteltiin päivän rientoihin.
 
Totesin et ekana tarvin ison pitsan, jonka malttamattomana survoin naamaani heti kättelyssä.
 
Sit suunnattiin Ruoholahteen, haettiin kaupasta onget ja lähdettiin rantaan kalastaan.
 
Olin liikenteellä samassa asussa kun lauantaina kerta mulla ei ollu vaihtovaatteita matkassa enkä jaksanu käydä kotona, mutta sattuu kai sitä joskus paremmissakin piireissä.
 
Ilma olis saanut olla vähän lämpimämpi, mutta ei tossa nyt varsinaisesti kylmäkään ollut.
 
Tästä sain erityispisteitä, kukaan ei tienny mikä kala toi on.
 
Mulla oli hirveen hyvä flow päällä ja nostin jotakuinkin 40 kalaa, tietty roskaa myös mutta valtaosa silakoita koska osuin johonki parveen illan suussa :D En ehtiny ees kunnolla laskee onkee veteen kun heti taas nappas :D Istuttiin sillan kupeessa 7 tuntia ja mulla loppu puhelimesta akkukin jo melkein heti tonne päästessä niin olin sit iha pimennossa kaikesta ulkopuolisesta koko päivän. 
 
Silakat ja ahvenet otettiin talteen ja paistettiin illalliseks. Hyvää oli ja iha ite ongittua :3

Mitäs teidän viikkoon kuuluu?

6 kommenttia :

  1. Pieni kala kädessäsi on kolmipiikki aka rautakala :)!

    VastaaPoista
  2. Blogin hallinnoija on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sori onnistuin jotenkin poistaan tän mut siis ei se vaadi muuta kun sen (yleensä XD) et nousee ylös ja alkaa vaan touhuilee :DDDD suihku on aika kova sana xD

      Poista
  3. Mä olin alkuviikon (ma-to) Oulussa ja muutenkin Oulun seudulla perhettä moikkaamassa ja eilenkin tuli reissattua. Ihan liikaa tullut oltua auton kyydissä tällä viikolla. Autoilu on kivaa, mutta monta sataa kilsaa auton kyydissä on vaan niin puuduttavaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo ei sitä ihan hirveen montaa tuntia jaksa lyhyeen aikaan! :)) Kiva jos on ollut kiva reissu kuitenkin!

      Poista