sunnuntaina, elokuuta 10, 2014

Ohi on

Alkais vähän oleen tavallaan lomat sitten taas lomailtu. 3 viikkoo meni hirveen äkkiä ja unirytmi on ihan sekasin, saa nähdä miten sitä huomenna herää taas arjen pyörteisiin :D Tänään heräsin tosi aikasin, jo kello 12 ja olin jo puol 6 iltapäivällä siinä kuosis et jaksoin raahautua kaupoille jotka tietty oli enää puol tuntia auki. Harjottelin vähän noita arkijuttujakin tos pesemällä pyykkiä. Vaikka pystyn aika tehokkaasti erottaan työn ja vapaa-ajan toisistaan niin en voi väittää etteikö vähintään kerran päivässä ois jotku työjutut käyny mielessä ja oikeestaan oon ihan ilonen et pääsee taas sellaseen normaaliin päivärytmiin.


Eka lomaviikko meni ihan reteesti lomaillessa, viime viikko olikin sit vähä ikävämpi sen sairastelun takia (otin muuten eilen vikan antibiootin jee) mut siitä oon nyt parantunu ja pääsin käymään Tampereellaki alkuviikosta. Sen jälkeen en ookkaan tehny vissiin mitään kehittävää :D

Odotan jo lujaa ens viikonloppua ja Weekend festareita ja sitä et pääsee taas juhliin. Eilen teki vähän mieli lähtee ulkoileen mut en sit kuitenkaan menny :D Oon aika pettyny mun suoritukseen siihen nähden et kuitenki loma?!

Näin huikeen tyylikkäänä olin Seurasaaressa mut tästäkin on jo pari viikkoo aikaa. Asuna toimi tapettu Blockfest 2013 -paita (jonka ostamisesta mul ei oo mitään muistikuvaa, ps. jäi sit neki tänä vuonna välistä >:((() ja urheilushortsit. En vissii jaksanu käyttää ihmisten vaatteita kun saatto olla vähä oloja synttärien jäljiltä.

Onko teillä jo lomat lusittu vai vieläkö on jäljellä? Pakko muuten vielä hehkuttaa et ei sit yhtää parempia kelejä sattunu noille viikoille kun ainoostaan yhtenä päivänä sato, eikä sitäkään kauaa :D

2 kommenttia :

  1. Lomat on lusittu ja 4 viikkoa oltu jo töissäki =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No sullahan on ollut loma aikasin! :)

      Poista