maanantaina, elokuuta 25, 2014

Päivä ennen viikonloppua

Joskus keväällä kerroin täällä muistaakseni mun huikeista kesäsuunnitelmista, joihin kuului ainoostaan Blockfestit. No itseasiassa ne haaveet pitikin haudata kun mulle tuli sille viikonlopulle muuta menoo (joka ei sekään toteutunu kun olin sit kipee), mut onneks kesän päätteeks saatiin kuitenkin vielä nauttia Weekend -festivaaleista. Kameraa mulla ei siellä tietenkään ollu mukana, mutta laitan muutamia kuvia puhelimesta kun ennätän. Nää asukuvat on edellis viikon torstailta, eli päivää ennen niitä kemuja. Just niitä ekoja päiviä kun piti laittaa jotain takin tapaista päälle :D


Bleiseri /H&M
Hame /Monki
Balleriinat /H&M
Pitsipaita ja huivi second hand

En muista oonko sanonu täällä et mulla ei oo enää smileyta? :D Otin sen pois joskus sen etelänreissun jälkeen kun alko meneen tunteisiin ku muutama ihminen sano kattoneensa kaukaa kun multa puuttuis toinen etuhammas. Siinähän oli viimeajat sellanen musta rengas jonka pallo oli vähän isompi niin onhan se ihan ymmärrettävää. No mä tosiaan otin sen pois mut en jaksanu heti käydä ostaan uutta korua. Viikon jälkeen siit meni vielä läpi kun testasin mut toisen viikon jälkeen ei kun olin jaksanu ostaa uuden korun. Nyt näytän hymyillessä ihan marsulta isojen etuhampaitteni kanssa :D Saattaa olla, että otan sen vielä takas, en oo jaksanu nyt uhrata sille ajatuksia.

Tälläsellä outfitilla kävin myös vähän viinittelemässä iltapäivästä ystävän kanssa ja löydettiin tosi halvat päiväristeilyt Viroon ja sinne mennään huomenna vähän rillutteleen. Onneks mennäänkin, koska loppuviikko tulee oleen aika hektinen, joten pieni hengähdystauko tekee ihan hyvää :)

Ihanaa alkanutta viikkoa kaikille!

8 kommenttia :

  1. Ihana asukokonaisuus ja hei pitäkää hauskaa.Itekki pitäs taas jossain vaihees suunnata viroon =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Virossa on kyllä kiva käydä aina välillä!

      Poista
  2. Heei mä oon myös menossa päiväristeilylle huomenna!! Millä laivalla meette?? Meil on eckerö line! -Amina

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nonii samalla mentiin sitte xD Paitti taisit tulla vähä eri laivalla takasi?! :D

      Poista
  3. Oletko suurentanut rintojasi lisää, vai onko ne nyt vaan asettuneet/ tulleet lopulliseen kokoonsa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jännä juttu että tätä on kysytty ennenkin :D Mut siis en oo käyny isontaan toista kertaa, voisko vaan olla et erottuu paremmin ku tiukka tai eri mallinen paita päällä?

      Poista
  4. Pakko kommentoida: näytät tosi paljon paremmalta ilman sitä läväriä! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :D Mun mielest on vaan outoo olla ilman :D

      Poista