torstaina, elokuuta 14, 2014

Roskalavalla

Kotona on ollut kiva nukkua nyt kesällä, koska mun ikkunanpuolikkaan saa auki ihan kokonaan, eikä siihen paista suoraan aurinko kun illalla jonkin aikaa niin on ollut kohtuullisen viileää. Maanantai-iltana ei ollut kovin kuuma, mutta ikkuna oli kuitenkin vähän raollaan. Keskellä yötä heräsin sit siihen et se oli iha levällään auki ja mun päälle sato vettä kun nukuin ilman peittoo! :D Ja ihan hirvee meteli siitä sateesta lähti kun se oikein pieksi ikkunaa. Heräsin aika reippaasti laittaan ikkunaa kiinni mut sain vielä nukuttua ja aamulla kun heräsin, ei ollut enää sateista.

Koska maa oli kuiva, uskalsin laittaa jalkaan nahkaset kengät. Koska oli vähän viileetä, mulla oli vielä tossa päällä bleiseri mut kuviin asti se ei päätynyt kun päivällä oli jo niin ihanan lämmin.

Joo kiitos kysymästä kyllä oon raskaana, just 8. kuukausi menossa. No läppä, en osannu huijata ees sen vertaa et mul ois ollu mitään käryä noista raskausviikkoasioista :D Tää mekko on jo monta vuotta vanha, mutta käytän tätä tosi harvoin just ton raskausefektin takia, joka johtuu siitä et toi kuminauha tms tulee vähän tissien alapuolelle, eikä vyötärölle mihin se mun mielestä kuuluisi. Niin ja nyt tän käyttö tais loppua kokonaan kun onnistuin tumppaan röökin tohon helmaan kuvaussession aikana XD

Mekko /VeroModa (tai Vila, en muista)
Laukku /Cacharel
Balleriinat /Kenzo

Mun kuvausavustaja oli tosi vaativana. "Sää näytät siltä et sun käsi on amputoitu" "Nyt sää näytät ihan tasapaksulta pötköltä" :D Sit se pahotteli kovasti mut mä olin vaan tyytyväinen, se alkaa oppia :D Yleensä töissä asukuvat ottaa yks toinen tyyppi ja toi on ollu vaan varasijalla mut taidan koht vaihtaa ! :P

Toi suoni käsivarressa näyttää vielä aika rumalta sen kanyylin jäljiltä. Perus nisti.

Näidenkin olemassaolon olin jo unohtanut kun nää on ollu nätisti kenkälaatikossa. Mulle käy kaiken kanssa niin et jos en nää sitä hetkeen niin unohdan kokonaan omistavani sen. Sit on kiva kun järjestelee vaikka vaatekaappia tai kenkiä ja löytää sieltä aina jotain 'uutta' :D

Tummista silmänaluksista päätellen kipeesti loman tarpeessa oleva naama ;D Ei vaan, töihin on ollut kiva palata mut väsy on alkanu iskeen luvattoman aikasin illalla! Tässä muuten näyttää toi ihokin huonolta, ehkä siitä saatte jotain osviittaa, millä asteella se ongelma on tällä hetkellä.

Beigen sävyjen ja korallin yhdistelmä näyttää mun silmään kivalta, mitä te pidätte? :)

2 kommenttia :