keskiviikkona, elokuuta 20, 2014

Syksy wtf

Lauantaina oli vielä ihan kesä, sunnuntaikin kohtuullisen lämmin mut sit yhtäkkii tuli jostai hirveet sateet ja iha täys syksy :D Joka kesä mua ärsyttää kun jengi alkaa facessa päivitteleen, miten valmiita ne on neuleisiin, nahkatakkeihin, kaulahuiveihin jne..... mä en todellakaan. Kun aamulla töihin lähtiessä joutuu laittaan takkia niskaan siitä syystä, että tietää koko päivän olevan kylmä niin se tulee mulle aina yhtä järkytyksenä.

Nää asukuvat on viimeviikolta kun oli vielä kesä.

 


Paita /H&M
Hame /Stradivarius
Balleriinat /H&M
 
Oisko teistä joku jaksanu vielä hetken (esim 3kk) kesää?

10 kommenttia :

  1. Oisin todellakin vielä jaksanut kesää :) Mälsää kun sataa ja on pimeää ja kylmää..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, ei se oo sellasta kun weheartit -kuvissa :D

      Poista
  2. Joo mä oon kans iha järkyttyny tästä säästä, hitto oisin ollu niiiiin valmis käyttää viel sortseja, toppeja, hameita, mekkoja, sandaaleita yms.... mut EI!! oli taas nii masentavan lyhyt kesä, et voi moro :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo sama! :D Mua jäi harmittaan hirveest etten ehtiny käyttää yhtä valkosta maximekkoo ja raidallista bleiseriä shortsien kanssa :"D

      Poista
  3. Ei jumalavit sun tukkas on pitkä! Olen kateellinen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pikkuhiljaa kasvaa, oikeestaan sillon ku sen suoristaa niin se on jo aika pitkä mut heti jos tupeeraa, kihartaa tai on tollanen käsittelemätön nii sit se on lyhyt mun mielest XD

      Poista
  4. Todellakin olis jaksanut lämpöä ja kesää vielä. Mulla alkaa vasta kesälomakin reilun viikon päästä. Hyvän värinen toi sun tukka nykyisin :) -Maaku-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Ja ihanaa lomaa sit kun se sulla alkaa, mitä sitä suotta sillon pitää kun muillakin, paljon mukavampi sitten loman keskellä huudella muille jotka painaa vaan töissä x)

      Poista
  5. Koko talvikoko - noita kinttuja tulee ikävä :(

    VastaaPoista