keskiviikkona, syyskuuta 03, 2014

140903


Kaivelin pari päivää sit mun vaatekaappia ja löysin sieltä tollasen paidan mitä en oo montaakaan kertaa ehtiny käyttään vaikka se on ollut mulla vaikka miten kauan. Se piti tietty saada päälle välittömästi kun halusin näyttää pitkästä aikaa vähä hienolta. Mietin eka et onko se vähän 'too much' ton paperbagwaist hameen kassa mut tulin siihen tulokseen et ne sopii hyvin yhteen. PS. Energiajuoma kuvissa ei oo mun jäljiltä :D



Bleiseri /Vero Moda
Paita /H&M
Hame /Gina Tricot
Kengät /Guess

Mun työpaikan sijainti muuttu viime viikolla. Ei paljoa mut vähän kuitenkin. Uusi tila ympäristöineen on paljon hienompi kun edellinen (kuten tosta parvekkeesta voi päätellä ;)) ja kuvausassistentin kanssa tuumittiin et siel saa hyviä asukuvia :D

Huomasin muuten tänään et mun naaman iho on alkanu paraneen?! En tiiä johtuuko siitä, että en enää pese naamaani käsisaippualla vaan nyt mul on ihan oikeet aineet siihenki touhuun :D Loppuviikosta varmaan kirjottelen tästä aiheesta lisää :)

10 kommenttia :

  1. On kyllä kiva asu. Ja tuo hame on HIENO!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Hame on mulle edelleen tosi mieluinen mut sitä tulee käytettyä jotenki kovin harvoin?!

      Poista
  2. tosi hieno hame ja asu muutoinkin :) saakoha hametta vielä kaupasta?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Ei kyl saa, toi on oikeesti varmaa 5 vuot vanha tai en edes muista :D

      Poista