lauantaina, syyskuuta 06, 2014

Ihonhoitotuotteet

Kerroin vasta aikasemmassa postauksessa, että mun naaman ihossa on tapahtunu vähän jotain muutosta parempaan päin. Voi tosin olla, että vaan kuvittelenkin mut toivottavasti en :D Yks syy mitä mietin et jos tää nyt pitää paikkansa niin voisko olla noi kaks antibioottikuuria jotka nautin ihan vasta ja niistä toinen oli vissiin joku vahvempikin. Ku eikö ne yleensä vaikuta ihoonkin?
 
Yritin vielä vakuutella itelleni et silläkin voisi olla jotain merkitystä et en olis dokaillu nii hirveesti viimeaikoina tai syöny mitää paskaruokia mut ku aloin tarkemmin analysoimaan niin totesin et sellanen väite olis ollu iha ittensä kusetusta. Ei mun elintavoissa oo ollu mitää eroo oikeesti. Niitä sinkkitablettejakaan en oo syöny pitkään aikaan et nekään ei oo voinu mitään parantaa.
 
Koska mul on ystäviä jotka tuntee mun tarpeet, sain syntymäpäivälahjaks Ainolta ihan oikeita ihonpuhdistusaineita! Ala-asteelta pitkälle aikuisikään asti mul oli aina kaikkia tälläsiä mut jossai vaiheessa vaa lakkas kiinnostamasta :D Nyt voin ekaa kertaa vuosiin ilosena sanoo peseväni naamaani jollain muulla kun käsisaippualla XD
 
Tälläsillä Lumenen Clear it up! -tuotteilla siivoilen mun naamaa 8)

Tätä 2 in 1 deep purifying daily scrub & washia käytän ekana sillon kun on ollu vähä reippaampi kerros meikkiä naamassa xD Päivittäiseenkin käyttöön tää sopii varmasti hyvin sopivan sileen koostumuksensa ansiosta.

Deep purifying wash face & eyes -geelillä pesen naaman aamuin illoin.

Pesun jälkeen kastelen vanulapun Anti-shine toner -kasvovedellä ja pyyhkin naamaa sillä.

Lopuksi laitan vielä Anti-shine moisturizer -kosteusvoidetta.


Jotta ei tarvis muistaa rahdata tavaroita edestakasin (koska nukun kotona niin harvoin) on mulla toisina tuotteina jotku tälläset Garnierin  .
 
 
Ensin pesu Clarifying Cleansing Gel -puhdistusaineella.

 
Ja sen jälkeen Nordic Moisture Match -kosteusvoidetta. Tän koostumus on mun mielestä vähän epämiellyttävä, mutta en osaa oikein kuvailla millä tavalla :D
 
Varmaan jossain vaiheessa hommaan noille Garnierin jutuillekkin kaveriks kasvoveden - ihan siks koska ne on kivoja. Oon aina pitäny kasvovedestä mut nyt ihastuin siihen uudestaan 8)
 
Mitä puhdistustuotteita te käytätte?

10 kommenttia :

  1. Noi lumenen uudet tuotteet vaikuttaa mielenkiintoisilta.Mulla ainaki stressi ja menkat tekee ihon huonommaksi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne on kyllä kivoja, voin oman kokemuksen perusteella suositella :))

      Poista
  2. Mä en oikein ymmärrä että valitit täällä huonosta ihosta ja sit selvii että muija oikeasti pesee naamansa käsisaippualla! Siis mitä!!!! :D ei oo tullu vissii mielee että tollaset saippuat raiskaa ihoo ja luonnollinen kosteus poistuu.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo joo siis käsisaippualla, suihkusaippualla tms missä tilanteessa nyt sit naamaani pesenkää XD ei se oo ennenkään mul mitää vaikuttanu ni en tiedä miks nytkää olis :D

      Poista
    2. ...oiskohan se toi ikä, joka kuivattaa ihot (*^*)

      Poista
    3. Tarkottaaks tää nyt siis et mä oon………… VANHA ;;______;;

      Poista
  3. Mullakin on toi Garnierin kosteusvoide, ja oon ihan samaa mieltä tuosta koostumuksesta. Se on erittäin outo.. Mutta hyvin se kuitenkin toimii joten ei muuten valittamista :) Itse oon huomannu että jostain kumman syystä melkein kaikki mun puhdistustuotteet ovat Garnierin :D

    VastaaPoista
  4. Mulla on teoria tai oikeestaan hypoteesi! Iho erittää talia. Sitä syö hyvät pölypunkit, jotka asuu sängyssä ja kakkii sinne. Sitä syö myös pahat talipunkit, jotka on niin pieniä, että asuu ihohuokosissa ja kakkii sinne. Missä kakka - siellä bakteeri, joka tulehduttaa ja tukkii huokoset.
    Siis jos olet vaikka vaihtanut patjan ja tyynyn, niin olet tuhonnut pölypunkkisi ja talipunkit on päässeet valloittamaan resurssit. Sitten pikkuhiljaa pölypunkit on toipunu ja nyt alkaa sinusta elävä pieneliöstö vihdoin olla taas tasapainossa ja olo paranee \o/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meni niin pelottavaks et en tiiä miten päin täs olis…….. :S

      Poista