maanantaina, syyskuuta 22, 2014

Kamppituristi

Taas on yhdestä viikonlopusta selvitty hengissä.
 
Mä en oo käyny yli kuukauteen yhtään vaatekaupoilla :D Tai no siellä Tallinnassa, mutta en sieltäkään ostanut kun yhden teepaidan. Jotain eBay shoppailuja oon vähän harrastanut, mut niitä ei lasketa ;) Normaalisti käyn kuitenki esim H&M:llä useemman kerran viikos, nyt kuitenki oon vältelly sitä kun ruttoo :D
 
Lauantaina kauppareissun varrella poikkesin nopee Kampin Only/Veromoda/Vila/JJ -kompleksissa väijymässä yhtä talvitakkia mihin oon vähän ihastunut mutta en vielä kiikuttanut sitä kassalle.
 
paita ja housut /H&M
tennarit /Converse
 
Lauantaina kävin myös pitkästä aikaa oikeen viimesen päälle viihteellä!
 
Alkuilta oltiin Oonan luona, se oli vääntäny kaikkia herkkuja.

 
Loppuilta meni DTMssä.
 
Jouduin oikein kuvia puhelimesta selailemalla tutkiin, millon oon viimeks ollu sillain perinteisesti viihteellä: eli kunnon etkoilut ja baarit siihen päälle. Kauhuksen totesin et näin on käyny viimeks joskus touko-kesäkuun vaihteessa :"D Kyllähän kesällä tuli viihdyttyä edmfestareilla, istuskeltua puistoissa jne, mutta ei vissiin tolla peruskaavalla mihin kuuluu vielä baareilu. Jatkot jäi uupumaan mut niitä ei kyllä tullut kaivattua enää xD
 
Eilisissä tuskissani totesin et ehkä parempi pitääkkin tää tälläsenä harvinaisena herkkuna, nimittäin ei paljoo oo ikävä tota 2x viikossa rymyämistä ja sunnuntain kärsimysnäytelmää :3
 
Miten teidän viikonloppu meni?

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti