perjantaina, syyskuuta 26, 2014

Uusi ulkoasu

Kuvituksena vanhoja bannereita.

Mä oon pitkään halunnu vähän jotain uutta tähän blogin ulkoasuun. Enemmänkin uutta kun vaan bannerin vaihtamista ja ehkä säkällä taustavärin. No siis jos tarkkoja ollaan niin en mä juuri muuta tälläkään kertaa tehny, vaikka ulkoasu muuttukin aika paljon XD

Oon täällä varmaan kertonutkin joskus siitä miten päädyin pitään blogia. Olin vissiin kasiluokalla kun väänsin ekat kotisivut ja niiden osana pidin myös päiväkirjaa, joka aika tiuhaan päivittyikin. Luojan kiitos mulla on noi kaikki tallella, siellä oli niin noloja juttuja että ihan hävettää aina kun niitä lukee! :D Sillon väänsin käytännössä koko ajan uutta layouttia. Kun edellinen tuli valmiiks, mulla oli jo kymmenen uutta ideaa ja aloin toteuttaan heti seuraavaa. Jossain vaiheessa jätin noi kotisivuhommat ja siirryin trollaan vanhan kunnon Irc-Gallerian päiväkirjaosioon. Sinne tosin en jakanut varsinaisesti mitään henkilökohtasia juttuja päiväkirjan tyyppisesti, mutta rakastin kaikkia niitä "haasteita" tms joissa pääsi avautuun. Muuten jaoin kyllä kaikkia mielipuolisia ajatuksia ja omasta mielestä hauskoja juttuja siellä. Siinä vaiheessa kun IGstä tuli nolo ja poistin tunnukset, mutta Faceen ei oikein kehdannu jakaa mitään sellasia niin jäi vuodeks tai pariks ikäänku tyhjä aukko. En muista tarkkaan miten ikinä löysin muotiblogit, varmaan jotenki vanhasta kunnon Demistä. Kelasin et joku ton tyyppinen vois sopia mullekkin mut mistään muodista en kyl osaa kirjottaa ja nyt tää on tainnu olla mulla jo yli 5 vuotta :D

Ekasta blogin ulkoasusta mulla ei taida olla mitään screenshotteja tai bannereita jäljellä, kaikki on hävinnyt jonnekkin. Alkuun taustaväri oli vissiin harmahtava beige, ton kyseisen pinkin värin valittin jo sillon omakseni ja timanttejakin siinä oli. Se ei kuitenkaan ollut kauaa, ehkä kuukauden tai pari koska se ei näyttänyt yhtään multa ja vaihdoin hyvin nopeesti valkopinkkiin.

Muistan että jo sillon kirjotin tänne että haluan vielä noi otsikot pinkeiks ja vähän isommiks ja tällästä pientä fiksailua tehdä, mutta jotenki se jäi nyt sillain et sain viis vuot myöhemmin vasta sen tehtyä :"D

Joskus vuosia sitten vaihdoin tumman taustavärin takasin ja tein erilaisen bannerin. Sillä linjalla mentiin taas vaikka kuinka kauan. Banneria aina välillä muokkailin, mutta tyyli pysy samana. En muista koska vaihdoin ton taustavärin vähän vaaleemman harmaaks, kai siitäkin on jo pieni ikuisuus. Aika menee niin nopeesti ettei voi muistaa :D Sillon jo halusin kokonaan valkosta ruutua, mutta en jaksanu alkaa värkkäileen.



No nyt kun inspiraatio iski niin menihän siinä ehkä 10 minuuttia kun teki uuden bannerin ja muokkaili tän sivun sellaseks mitä tän ois pitäny olla jo ihan liian kauan sitten :D Ehkä tällä mennään taas seuraavat pari vuotta.

Tiedän ainakin muutaman henkilön, jotka on ihan noilta kotisivujen alkuajoilta asti aina tähän päivään seurannut mun blogia, eli yli 10 vuotta jo ja oon tosi ilonen siitä, että mun jutut jaksaa edelleen teitä, sekä kaikkia muita pidempään tai lyhemmän aikaa blogia seuranneita pitää messissä! :)

Mielipiteitä blogin päivittyneestä ilmeestä?

8 kommenttia :

  1. Oikein hyvältä näyttää uusi ulkoasu! Mun pitäisi myös vähän muokata blogin ulkoasua, mutta en ole vaan saanut aikaiseksi..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo se vaatii aina sen tietyn inspiraation, ei sitä muuten tuu muokkailtua :)))

      Poista
  2. Hyvännäköne banneri o :D ite sun blogii ny about kolme vuotta lukenu ja lemppareita edellee! Sun blogin kautta aloin koskaa blogeja lukee, jatka samaa mallii:)

    VastaaPoista
  3. Ihania bannereita! :D
    Itse en ole koskaan oppinut bannereit värkkää vaikka kuvia tullutkin paljon käsiteltyä. :D Noloa myöntää, että tämänkin hetkisen bannerin on tehnyt joku ihana lukija! :'D

    Mutta tosi kiva tama uusi blogin ilme! :) <3

    VastaaPoista