lauantaina, syyskuuta 13, 2014

Voiko häpeään kuolla?

Jouduin menee yks päivä ihan Googleen asti kirjottaan ton kysymyksen, että saisin selvitettyä onko mulla vielä elinaikaa jäljellä vai oliko tää nyt sit tässä :D En löytäny hakutuloksia selailemalla mitään ykselitteistä vastausta, johon olisin tyytynyt, mutta oletan et tää tuli todistettua ja vastaus on: Ei voi.

Mistä mulle heräs tällänen kysymys? No tää alko oikeestaan siitä, että etin jotain vanhaa juttua täältä blogista ja jäin sit kiinni pariin kuvaan jotka on vasta alle 2 vuotta vanhoja ja totesin et ei helvetti mitkä meikit. Ensijärkytyksestä toivuttua päädyin sit kardinaalimokana selaileen mun YouTube -kanavaa ja kaivoin siinä syvempää kuoppaa itelleni :D En oo ikinä varsinaisesti tutustunu youtubeen sen kummemmin ja löysinki sieltä sit kivasti jotain välilehtiä esim "historia", josta löyty videoita mitä oon viimeks kattonu mut pahimpana oli joku "suosikit" tai "soittolistat" tms homma josta löyty jotain thinspo ja pro ana juttuja ym paskaa ja niitäkin sit vissii oli porukka sieltä menny katteleen. Häpesin silmät päästäni. Muistan kyllä että oon kattellu jotain sellasia ihan mielenkiinnosta kun toi palvelu aina niin auliisti mulle niitä ehdotteli aikoinaan kun olin 'vähän' ohuempi, mutta en mä niistä mitään koskaan lämmenny oikeesti. Kamalaa et joku on voinu saada sellasen käsityksen et oon ihan kiimassa kattellu niitä.



Näissä kuvissa painan vissiin n. 40kg enkä välttämättä näytä kauheen terveeltä, mutta mitään sh -juttuja en tod oo ikinä harrastanu. Ellei sitä voi kutsua shks et mun ruokavalio koostu pakastepitsasta, kokiksesta ja alkoholista :D Kerran kun olin ruokiksella noina aikoina, työkaveri pamahti keittiöön ja taivasteli et "Taas aamupalaks hodaria... mikä on sun hoikkuuden salaisuus?" olin vähän huonolla tuulella ja totesin sille et oksentaminen ja ulostuslääkkeet, johon kaveri totes vaa et anteeks, ei ois pitäny kysyä ja liukeni paikalta vähin äänin. Loppu kyselyt aika lyhyeen xD

Masennuksen syövereissä poistin kaiken mitä pystyin tuolta youtubesta, siis kaikki mun lataamat videotkin ihan paria (esim kämppävideoita) lukuunottamatta ja blogistakin taas kaiken näköstä. Saanpahan syyn tehdä uusia!

Noihin aikoihin suunnilleen mä taisin alottaa bloggaamisenkin. Siitä on monta vuotta aikaa ja kaikki on muuttunu niistä ajoista. Kaikki, paitsi että Oona on edelleen mun paras kaveri :D

Vittu mikä postaus, vihaan tätäkin varmaan viikon päästä mut näin syysdepiksissä inspiraatio on parhaimmillaan :D

Sain idean tehdä blogin puolella mm. tällästä tässä syksyn mittaan:

x Kämppäpostauksia kaikista kämpistä missä oon asunu.

x Postauksia meikeistä vuosien varrelta

x Videoita

x Vanhoja asukuvia

Jotain muuta, mitä? Jos teillä on toiveita niin koitan tietty ottaa niitä huomioon.

Vähän myöhemmin syksyllä tuun kysäseen teiltä sit tarkemmin taas noita postaustoiveita koska joulu ja perinteiset toivepostaukset, mutta miksei aiemminkin voisi niitä toteuttaa.

Kiitos ja anteeks ja hyvää viikonloppua!

6 kommenttia :

  1. höh mä ny otsikon perusteella aattelin että täällä olis avautumista jostain kännisestä illasta mutta ei sitte :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No jotain rotia! En oo ees dokaillu kunnolla kuukauteen :D

      Poista
  2. Eikö sh:lle tyypillistä nimenomaan ole että sitä ei myönnä...

    VastaaPoista
  3. Aah, mulla on ollu aina silloin tällöin tapana katsoa sun kirppislöytövideoita, musta ne oli kauhean kivoja! Nyt on sekin aikakausi siis päättynyt :D noh, tosiaankin hyvä syy tehdä uusia!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo täytyy tehä uusii, ei niitä vanhoja kannata kenenkään kattella :D

      Poista