torstaina, lokakuuta 09, 2014

Syyssateessa

Yks mun kaveri on laittanu viime päivinä aivan ihania syksykuvia Instagrammiin auringossa kylpevistä värikkäistä vaahteranlehdistä ja jouduin iha kysyyn siltä et miks mulle syksy ei ikinä voi näyttäytyä tollasena :D Mulle se on vaan kylmää, myrskyä, harmaata ja aika masentua.

Nää kuvat tuli napattua just oikeella hetkellä, vaikka taivaalta vähän vettä tihkuttikin. Nimittäin muutama minuutti ton jälkeen sitä alko tuleen kun saavista!




takki /Vero Moda
kaulahuivi /Marja Kurki
bleiseri /H&M
toppi /eBaysta
housut /Zara
kengät /Marco Tozzi
kaulakoru /H&M

Halusin laittaa bleiserin päälle ja tähän aikaan vuodesta ne tuottaa mulle jotain ongelmia, koska yksinään se on liian kylmä eikä alle mahdu mitään paksumpaa paitaa, mutta sit toisaalta se ei mahdu muun kun tollasen 'isomman' talvitakin alle. Nyt on kuitenki ollu niin kylmä et oon käyttäny jo oikeen talvitakkia. Toi on mun jo monta vuotta vanha ns koiranulkoilutustakki ja mun on monta kertaa pitäny heittää se jo menee mut en raaski kun se on niin helppo heittää niskaan :D

Tällä asulla pyörin siellä Hulluilla Päivilläki hulluttelemassa.

Onko teistä joku saanu räpsittyä kauniita kuvia syysmaisemista? :)

2 kommenttia :

  1. Uu toi toppi on siisti. Millä hakusanalla oot sen löytänyt? :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vissii game of thrones top tai vastaavaa :D Toi on house Barantheon ja muistaakseni oli ainaki house Starkiakin :D

      Poista