tiistaina, joulukuuta 02, 2014

Arkimeikkini

Oon niin kovin kovin pahoillani että nää meni nyt ihan päin ties mitä, koska valaistus ei ollut kohdillaan ja värejä muokkaamalla sain lähinnä vaan pahennettua tilannetta. Tässä kuitenkin mun aika perus arkimeikki.


Naamaan pohjalle Evelinen BB-voidetta, joka on ihan loistotuote ja sitä löytyy Tarjoustalosta huimaan 5e hintaan. Oikeesti tosi hyvä, ainoo miinus on sävy joka on tosi vaalee, vaikkakin nykyään just mulle sopiva. Peitevoiteena Macin Pro Longwear concealer ongelmakohtiin. Noi molemmat levitän ihan käsin. Sitten isolla siveltimellä kevyesti CCUK:n irtopuuteria ja Cliniquen poskipunaa poskiin.

1. Rajaan alaluomen sisältä ja silmän sisänurkkaa Lumenen nudenvärisellä kajaalilla (en nyt muista sävyn nimeä, mutta hyvä tuote, pidän siitä), häivytän jälkeä sormella taputtelemalla.
2. Silmän sisänurkkaan ja puoleen väliin yläluomee asti Make Up Storen vaaleaa luomiväriä (sävy Old Lace).
3. Ulkonurkkaan sekä ylä-, että alaluomelle Make Up Storen harmaanruskeaa luomiväriä (sävy Beaver).
4. Yläluomelle rajaus mustalla nestemäisellä eyelinerillä (H&M).
5. Ripsiin Yves Rocherin ripsiväriä.
6. Kulmakarvojen parantelu kulmakynällä (H&M)
7. Huuliin jotakin huulipunaa, tää taitaa olla sellasia eBaysta tilattuja.

Valmis! Sitten vaan hiukset kuosiin :)

Millanen on sun arkimeikki?

10 kommenttia :

  1. hyvän värinen tukka :). millä värillä värjäät?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En millään xD en oo värjänny yli 1,5 vuoteen :D

      Poista
  2. Oon joskus maininnutkin, että oon nykyään tosi huono meikkaamaan. Ei vaan tuu laitettua oikeastaan mitään.

    Syksyllä tilasin H&M:ltä muutamia huulipunia ja oon käyttänyt vähän semmosia kynän mallisia huulipunia. Ne on jotenkin kivoja ja musta tuntuu että ne on paljon helppokäyttösempiä kuin tavalliset huulipunat. En tiedä onko niissä oikeasti mitään eroa, mutta itsestä vaan tuntuu siltä. Tollasia siis tarkotan: http://www.hm.com/fi/product/13992?article=13992-C. Sävyinä mulla on million dollar lips ja love that pink.

    Vihaan mun alahuulen mallia, kun näyttää että huulipuna ois mennyt yli vaikka ei oliskaan.

    Oon joskus miettinyt, että tilais jonkun paletin jossa ois useampikin luomiväri, uskon että vois innostaa enemmänkin meikkaamiseen ja eri sävyjen kokeilemiseen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kannattaa tilata just vaikka ebaysta tai pretty.fi tai vastaavasta joku iso meikkipaletti missä on paljon eri sävyjä, ne säilyy hyvin vuosikausia niin sit kun inspiraatio iskee voit heti alkaa taiteileen värien kanssa :P Tollaset kynän malliset huulipunat on munki mielestä tosi käteviä, tykkään!

      Poista