maanantaina, joulukuuta 22, 2014

Hiuskuvia

Keräsin tähän weheartit -sivustolta inspiraatiokuvia upeista hiuksista. Mä tykkään kaiken värisistä ja näkösistä hiuksista: tummista ja vaaleista, punasista ja sinisistä, pitkistä ja polkkapituisista (ihan lyhyistä naisilla en!), kiharista ja suorista (paitsi korkkiruuvikiharat hyi)... No on jotain juttuja mistä en digaile, mutta niistä myöhemmin.

Alkuun nyt oikein kauniita hiuksia ettei kenenkään tuu heti paha mieli.
Ihania, ihania ja lisää ihania.


Mistä mä sit en tykkää?

Jotku jännäväriset latvat luonnollisen värisissä hiuksissa. Saatanan rumia lähes poikkeuksetta. Myös tollaset keskellä ylhäällä "liukuväriset" on kyl aika pahat :D Noi värjätyt latvat hyväksyn vaan mustissa tai ihan tummissa ruskeissa tai ultravaaleissa. Sit yks paha on tietysti sellanen epäonnistunu kusiblondi kun on tummista yritetty vaalentaa. Onhan mulla itelläkin sellasia ollu, mutta ei se poista sitä tosiasiaa että rumat on yök. Alta mustat ja päältä vaaleet on kans aika paha, oikein WT. Sit tietty nää epäsiistit hamppukasat ja sotkuset rastat on aika hirveitä. Rastat voi olla hienotkin. Afrokiharat ja korkkiruuvit ei myöskään miellytä mun silmää. Ai niin, tummien hiusten pitää mun mielestä olla yksväriset. Vaaleet ja sellaset keskisävyiset hiukset saa olla raidalliset, se tuo niihin kivaa eloo mutta tummien hiusten pitää olla tasasen väriset.
Miesten hiuksissa tykkään kans melkein kaikesta, tykkään kaljuista, pitkistä, suorista, kiharista ja kaikista sävyistä mustasta LUONNONvaaleisiin - ainoo ihan super ei väri miehillä on vaalennettu. En vaa hyväksy vaalennettuja hiuksia miehillä ees raitoina :D
Ite oon käyny läpi ihan kaikki hiusmokat varsinkin värjäillessä ja varmaan vaikka miten monia on vielä edessä. Yks mitä oon vannonu niin pidennyksiin en koske enää ikinä, en vittu ikinä. Ja ens viikolla varmaan postaan tänne miten oon tilannu viis pakettia pidennyksiä ja värjänny niiden latvat vihreiksi heh. Eli vannomatta paras :D


Millaiset olis sun unelmahiukset? Entä millaiset hiukset ei iske?

8 kommenttia :

  1. Mä en lämpene sen mallisille hiuksille, niin kuin ne ois leikattu kattila tai potta päässä :D. Toki joillekin sellainen malli voi sopiakin. Hamppukasat ei oo myöskään mun mieleen. Ärsytti viime viikolla, kun olin kipeenä ja tuli nukuttua aika paljon, oli hiukset just tosi sähköset ja mulle tulee aina takku ihan samaan kohtaan.

    Tykkään monen pituisista hiuksista. Ja yks mistä tykkään on, että ihan blondeissa hiuksissa on latvoissa pinkkiä. Ja sitten tykkään, että mustissa hiuksissa on esimerkiksi jotain pinkkejä tai punaisia raitoja. Toki tykkään pelkästään mustistakin.

    Jostain syystä nyt ei tule hirveästi mieleen niitä kauheimpia hiuksia, ne tulee sitten mieleen kun kohdalle osuu. Tulee mieleen joku kananmunan keltainen blondi tai sitten tässä vähän aikaa sitten jollain oli värjätty sellaisella aivan keltaisella värillä ja sen lisäksi oli hiuksissa mustaa. Se oli kaamee. http://www.polyvore.com/manic_panic_colour_cream_yellow/thing?id=26164218

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh joo, pottatukka on aika paha :D Ja hamppukasat!

      Toi on muuten ihan totta, et sit kun ne kamalat hiukset tulee vastaan, ne tunnistaa ja niitä päivittelee hetken aikaa mielessään et miten voikin olla noin rumat - sit ne unohtaa eikä niitä oikein osaa välttämättä edes kuvailla et mikä niissä niin rumaa sitten oli xD Heh!

      Poista
  2. Muistan ikuisesti ku oli teininä valkaisuviikot hiuksissa ja kun polttelin röllöä odottaessa että voin pestä ne niin mies tokas että oot ihan dragqueenin näkönen monsteri (naamataulu oli täynnä meikkejä). Aattelin et vitut ja pesin ne pois niin mies sano valmiista hiuksista että no nyt on pää sitten jo sen näköinen että hiukset ois toimineet eläintarhan kusikuppina ja joku vielä laatannu darrassa sappinesteet hiuksiin. Värjäsin takas ruskeaksi ja sillä tiellä pysyny, koska suurin moka on tosiaan ne kusenkeltaset hamput :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi vittu xD Mullakin on ollu niin pahoja mokia ton vaalentamisen kanssa etten halua muistella niitä sitte yhtään :D Kuulostaa aika herkulta toi sun tapaus myös! xD

      Poista
  3. Tuli tuossa mieleen, että itellä ei oo ainakaan omasta mielestä ollu mitään kovin järkkyjä hiuksia mitä nyt yläasteella (seiskalla) tuli leikattua vähän liian lyhyeksi ja (ysillä) tuli värjättyä hiukset vaaleiksi/laitettua värinpoisto ja tajusin ettei blondit vaan sovi mulle. Tosin parin vuoden päästä värjäsin uudelleen, mutta kun en koskaan jaksanu tehä niille hiuksille mitään enkä ois jaksanu jatkuvasti olla värjäämässä hiuksia, kun on oikeesti tummanruskeet.

    Mulla oli ihan kersana blondit varmaan johonkin 4-5-vuotiaakseni asti ja sit muuttu tummiksi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäki oon joskus 6. luokalla tai 5. muistaakseni leikannu liian lyhyeet ja ne ei sitte sopinu mulle lainkaan :"3 Onneks nykyään on tajunnu pysytellä pidemmässä mallissa!

      Poista