keskiviikkona, joulukuuta 03, 2014

Hiustenhoitotuotteeni

Hiuksiin liittyviä uusia postauksia ei täältä blogista oo piiiiitkiin aikoihin löytynyt, eikä ihmekkään: enhän mä tee niille mitään ihmeellistä :D Laitan nyt tässä joulun alla kuitenkin muutamia hiusjuttujakin tänne kun niitä kuitenki on toivottu :) Tällä kertaa esittelyssä mun hiustenhoitotuotteet!

Nykyään mulla ei oo mitään erikoisia shamppoita käytössä, vaihtelen sen mukaan mitä sattuu oleen. Jos löydän kaupasta jonkun kivan niin voin ostaa ne tai jos saan jostakin niin sit käytän niitä :D Näitä on tällä hetkellä:

Poikaystävän luona pesen varmaan useimmin hiuksia, koska oon siellä ehkä keskimäärin 6 yötä viikossa ja tykkään pestä hiukset aina iltasin ennen nukkumaanmenoo - ehkä joskus viikonloppusin aamulla. Noista hiustenhoitorutiineista tulossa omaa postaustaan vähän myöhemmin, että palataan sillon asiaan ehkäpä. Siellä mulla on Garnierin Ultra Doux Honey Treasures shamppoo ja hoitoaine. Yllättäen Virosta nääki kannettu, en oo nähny kai täällä kauppojen hyllyllä. Iha jees tuotteet, ei valittamista mutta en mitää erityistäkään näistä löydä.

Tääki siellä poikkiksen luona, Sim Forme Repair Cream hiuksiin jätettävä hoitoaine. Iha ok, käytän nyt tän pullon pois ja katon sit jonkun muun :D

Kotoo kylppäristä löytyy Freemanin Papaya and Mango shamppoo ja hoitoaine, näitä kuvailisin ehkä termillä kiva+ :D Aussie 3 Minute Miracle hoitsikkaa käytän aina välillä, koska Aussien tuotteet oon todennu erityisen hyviksi.

Koska oon sen tyyppinen ihminen, etten jaksa erityisemmin pläräillä noiden pullojen ja purkkien kanssa niin uimahallipussukassa kulkee matkassa Garnier Fructis shamppoo ja hoitoaine. Muistaakseni näistä porukka ulisee jotain et yhyy silikonia ja tekee hiuksille pahaa ni mua ei kiinnosta erityisemmin, koska tulee sen verran harvoin kuitenkin käytettyä eli ehkä kerran viikossa suunnilleen tai parin viikon välein.

Muita tuotteita mitä kotona käytän on ah luottotuotteeni XZ Muumi selvityssuihke joka on oikeesti vuodesta toiseen silkkaa rakkautta ja Moroccanoil -hiusöljy, joka vetelee valitettavasti ihan viimesiään :"( Ennen suoristamista oon nyt suihkinut tota Schwarzkopf got2b Guardian Angel -lämpösuojaa mut tää on kans vähä sellane "no onpahan nyt jotakin" -tuote :D

Erikoistapauksissa ennen föönaamista levitän hiuksiin muotovaahtoa ja jos tilanne vaatii niin pitäähän hiuslakkakin olla. Näihin tapauksiin käytössä Klippoteket Hair Spray ja Hair Mousse.

Tää kaksikko on varmaan vilahtanu blogissa noin sataan kertaan ja kyseessä on paras markettirauta ever eli Remington (no en nyt tietenkää muista mallia) ja BaByliss hiustenkuivaaja kelautuvalla johdolla joka on yks taivaan lahja. Parhaat ikinä molemmat.

Lisäks tuolta vessan korista löytyy jos jonkin näköstä tyvikohottajaa ja tukkapuuteria, kampaa ja harjaa ja kiharrustikkukin jopa, mutta niitä käytän sit vaan jos oikeesti kiinostaa hifistellä. Nää ylläolevat on niitä, mitä tulee oikeesti enemmänkin käytettyä :)

Mitä tuotteita teillä on käytössä hiusjuttuihin? Löytyykö samoja mitä multa?

4 kommenttia :

  1. Niiskuneiti selvityssuihke on niin parhautta. Nyt en oo hirveästi käyttänyt, kun oon käyttänyt hoitoainetta ja hiukset ei oo olleet kovin sähköiset ja takkuiset. Yleensä jos käytän pelkkää shampoota, mun etuhiuksista tulee ihan törkeän sähköiset ja pakko laittaa tota. Toki välillä suihkin hiuksiin muutenkin.

    Muistaakseni sun blogiin törmäsin tohon ekan kerran muutama vuosi sitten ja oli pakko käydä ostamassa. Muistan yhden illan just sieltä muutaman vuoden takaa, kun olin pessy hiukset ja etuhiukset vaan yhtäkkiä sähköistyi. Tuli mieleen, että mulla on tota ja oli pakko testata. Toimi ihan tajuttoman hyvin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun on pakko aina käyttää sitä sen takia kun hiukset on hoitoaineenkin jäljiltä niin takuilla! :"3 Mutta se on hyvä, riittosa ja edullinen onneksi!

      Hauska kuulla että oot löytänyt ton tuotteen tätä kautta!!! Ihanaa! :)

      Poista
  2. Voisin kokeilla myös tota niiskuneiti suihketta

    VastaaPoista