sunnuntaina, joulukuuta 07, 2014

Miss D

Neiti D alias Domino on siis mun koira, lyhytkarvainen chihuahua joka on nyt 6,5 vuotias. Tuolta sivupalkista tägin "koirat" alta löytyy enemmänkin tekstejä Häneen liittyen.


Hommahan on nyt niin et Domino ei asu mun kanssa toistaseksi. Kun aloin käymään töissä Helsingissä, se meni mun porukoille hoitoon kun mulla päivät venyi niin pitkiksi. Sit kun vihdoin muutin tänne ja pääsin asettuun aloilleen tuli se luonnollisesti taas mulle.

Joskus suunnilleen vuosi sitten juttelin mun isoäidin kanssa kun olin Tampereella ja se puhu et on menossa kattoon jostain kennelistä aikuista chihua koska on haaveillu pitkään omasta koirasta mut ei haluais ottaa mitää pentua enää kun on kaikki sisäsiistiks opettamiset sun muut siinä. Olin sit ite sitä mieltä että oisko mitään jos ottasit Dominon vähän pidempään hoitoon, koska se ois kaikille win-win tilanne: mun ei tarttis potee huonoo omaatuntoo siitä että koira joutuu oleen yksin päivät kun oon töissä, koiralla ois aina seuraa ja mummi saa koiran jonka tuntee jo etukäteen jne. Järjestely sopi mummille paremmin kun hyvin.

Haluaisin kyllä Dominon takasin, mutta mummikin on jo sen verran vanha ettei sille ois välttämättä hyväks että yhtäkkiä hakisin vaan D:n pois siltä. Onneksi saan sitä kuitenkin hoitoon aina kun haluan ja pääsen muutenkin näkeen ihan niin usein kun vaan käyn Tampereella. Toistaseks tää on nyt näin parempi, enkä jaksa asiaa puida sen enempää täällä, ymmärrätte tän tilanteen tai ette :)
 
 

Ollaan nähty tänä vuonna vaan kerran mutta voi sitä jälleennäkemisen riemua! Mummilassa Domino on selkeesti viihtynyt ja voi hyvin, mitä oon terveisiä kuullut.

Tampereelle oon menossa seuraavan kerran nyt jouluksi, että sillon sitten nähdään taas.

Tuleeko teille mieleen jotain mitä haluaisitte kysyä Dominosta?

4 kommenttia :

  1. Mun mielestä tossa ei oo mitään ihmeellistä, tosi ihana kuulla että et kuitenkaan ns "antanut dominoi pois" vaan näät sitä kuitenkin, ja toi oikeesti lämmittää mun sydäntä et välität koirasta noin paljon ettet haluu sen olevan yksin :) hahhhahhahaaaa voi vitsi tää meni ihan tunteiluks tää kommentti XDDDD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kuulla että oot tätä mieltä, tulee tosi hyvä mieli! :) Nimittäin kun monet justiinsa tuomitsee mut varmasti mielessään et mitäs oot ottanut koiran jos et siitä pysty huolehtiin. Mutta enhän mä voi mitään mun elämäntilanteen muuttumiselle jne. Tai siis - tietysti voin, mutta välillä pitää tehdä uhrauksia ja tää oli kaikkien kannalta winwin :)

      Poista
  2. Ymmärän hyvin! Itsekkin muutin kämppään johon ei lemmikkejä saannut ottaa, siksi kisuli asuu nyt maman luona maalla :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No mutta ainakin maalla kisulin on varmasti hyvä olla!!! :) Ja saathan sen sitten takasin kun kämppätilanne on erilainen :)

      Poista