sunnuntaina, joulukuuta 14, 2014

Mun joululahjatoiveet

Kauhee miten hankala on miettiä mitä sitä ite haluais joululahjaksi :D Muille lahjojen keksiminen on ihan  hauskaa ja mulla on ollu jo selvät sävelet niiden suhteen vaikka miten kauan. Ite en tarvi tai oikeesti sillain toivo mitään, mutta pistin nyt tähän sellasia, mistä olisin tosi mielissäni :D
 
Mulberryn iha perus villakaulaliina. Se on vaan just mun näkönen. / Louis Vuittonin monogrammisaali, vaikka tummansinisenä mut vois olla vaikka viininpunanen, beige tai harmaakin. Värillä ei oo niin väliä, sille löytyis aina käyttöä. / Edelleen se Michael Korsin Jet Setti, se ei oo edes kallis mutta en millään saa ikinä aikaseks ostaa sitä itelleni :D / Konjakinvärinen nahkainen pikkulaukku kullanvärisillä yksityiskohdilla puuttuu kans mun kaapista. Merkillä ei väliä, mutta toi Kors miellyttää mua joka tavalla. / Pentikin lasiset kynttilänjalat, jokaista kolmesta koosta yks kappale kiitos! Tai muutenki tykkäisin jostain sisustusasioista, esim designvalaisimista tai maljakoista jne. Sisustusjuttuja on vaan aina hankala ostaa toiselle, ymmärrän sen kyllä.
 
Myös lahjakortit on aina erittäin tervetulleita. Iha H&M:stä Anttilan kautta Stockmanniin tai johonkin nettikauppaan ja summakin saa olla ihan mitä tahansa, aina löytyy käyttöä.
 
Ja siis oikeestihan oon ihan tyytyväinen siihen, että joku muistaa edes jollain pikkujutulla, siitäkin tulee jo hyvä mieli :)

Mitä te toivotte joululahjaksi?

2 kommenttia :

  1. https://www.huuto.net/kohteet/michael-kors-jet-set-travel-multifunction-tote/345180460

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos en tarvitse enää, sain joululahjaksi :"""""""""""3

      Poista