lauantaina, tammikuuta 24, 2015

Eiliset ostokset

Halusin ihan vaan nopeesti pyörähtää H&M:llä eilen illalla kun mielessä kummitteli tummansininen trenssitakki joka Aleksanterinkadun myymälässä on alessa 20 €. Sinne asti en jaksanut kävellä, joten tyydyin Forumiin, mutta siellähän niitä ei tietenkään ollut. Muuta hauskaa löysin kuitenkin ja paluumatkalla kävin luonnollisesti vähä muutamissa muissakin kaupoissa tsekkaamassa tarjonnat.

Hmmm just alkuviikosta ulisin jotain et ei jaksa ostaa mitää muovisia käsilaukkuja tai vastaavaa ja muutamia vanhoja heittelin pois… Kiinnostuin tästä kissakassista jo aikasemmin enkä osannu päättää vihaanko tota vai tykkäänkö sittenkin. Eli jollain tavalla se mua puhutteli :D Ehkä pikkulaukkujen kanssa voi vähä humputella välillä. Laittaa stten eteenpäin kiertoon jos ei innostukkaan kun ei ollut niin tyyris edes. Hirveetä, miks edes selittelen jotain ostosta itelleni. H&M:ltä 14,95 €.


Dependin kynsilakka sävy 410, Cubus, 1 € / Lumene huulikiilto sävy 03 Pink Daisy, Anttila 5 € / Schwartzkopf got2be hiusöljy, Anttila 5 €

Mustat nahkahanskat Seppälästä 12 €. Seppälän nahkahanskat on havaittu tosi hyviksi ja niitä saa välillä aleista melkein ilmaseks. Oon kova hukkaan hanskoja, toivottavasti nää nyt säilyisi.

Alusvaatteita Cubukselta, rintsikat oli 9,95 € ja alkkarit 5,95 € ja niissä vielä ota 3 maksa 2, eli kaikki yhteensä oli noin 21 €. Olin iloinen, koska olin kattellu noita jo aikasemmin, mut en nähny mitään tarvetta vaatekappaleelle joka ei ees 'näy' jos se maksaa 25 € (alkuperäinen hinta) niin oon toistaseks tyytyny katteleen niitä vaan kaihoisasti. Kävi hyvin kun oli just sopivia kokoja jäljellä :)

Mitäs mieltä ostoksista?

15 kommenttia :

  1. Kivoja ostoksia ja söpö kissalaukku

    VastaaPoista
  2. Mun on pakko käydä ostamassa Seppälästä nahkahanskat, kuulun kans näihin hanskoja hukkaaviin ihmisiin :D Ja rikon kans aikalailla hanskoja :D Pakko siis olla muutamat varahanskat! Uusia rintsikoitakin pitäisi hankkia, tosin niiden ostaminen on tylsintä ikinä..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, rintsikoiden ostaminen on niin tylsää! Onhan niitä kaikkia hienoja mut sit ne on liian kalliita ja kun ne EI NÄY muiden vaatteiden alta niin on ihan sama käyttää jotai perus valkosia tms! :D

      Poista
  3. Toi laukku on himottanu mua ihan sika kauan! :D mulla on vaa sama ongelma; se on jotenkin niin hirvee, et se on ihana :D lahjota mulle jos et tykkää xD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Saatto käydä niin et tykkäsinkin siitä :D Oli heti lauantaina kaulassa roikkumassa! :D

      Poista
    2. Käy säki hakeen itelles! :D Kyl sen sit lahjottaa jollekki lapselle vaikka jos ei tuu käytettyy XD

      Poista
  4. mitä kokoo noi sun rintsikat on?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no ihan sillä mietin että kun oon menossa kans tissileikkaukseen että osaisin arvioida paljon se implantti mitä vaikka sulla on näyttää liivikoissa koossa en osaa kirjottaa mutta u nou:D

      Poista
    2. Ei se kerro vielä mitään, vaikuttaahan siihen oma ympärysmitta ja se miten paljon sitä omaa tavaraa on niiden implanttien päällä. Tai alla vaihtoehtosesti. Mä käytän Cubuksen 75D :)

      Poista
  5. Niin tietysti mietinkin vaan noin suuntaa antavasti. Kiitos vastauksesta:)

    VastaaPoista