lauantaina, tammikuuta 17, 2015

Kimalletta

Löysin mun vaatekaapin perukoilta harmaan, vähän kimaltelevan pitemmän mallisen pooloneuleen, jonka muistinkin ostaneeni Tallinnasta muutamia vuosia sitten. Saattoipa itseasiassa olla uudenvuodenjuhlareissu silloin. Ihastuin tohon kaupassa, mutta jotenkin se on jäänyt vaan tosi vähälle käytölle, varmaan pari kertaa vaan ollut päällä mutta en oo sit syystä tai toisesta raaskinut sitä pistää eteenpäin. Huomasin myös oikein puutteen mun garderoobissa, nimittäin mulla ei oo sellasia hyviä mustia farkkulegginssin tyyppisiä mitä pitää tällästen pitkien paitojen tai lyhyiden mekkojen kanssa kun on kuitenki sen asteinen vilautusvaara ettei tavalliset mustat sukkahousut riitä. Tästä syystä jouduin laittaa alle juoksutrikoot, mutta pitkien saapikkaiden varret onneks piilotti sääriosissa kiiluvat heijastimet ja vetskarit kätevästi :D


neule /Terranova
trikoot /Puma
laukku /Michael Kors
saapikkaat /Seppälästä
korut /eBay, H&M ja Polar Loop -ranneke

Tämä asu on keskiviikolta. 

Väänsin tuona aamulla hiukset nutturalle valkin kanssa pitkästä aikaa ja tosta muuten huomaakin sen, että nää hiukset jäi tuolta niskan/takaraivon alueelta jostain vähän läikikkäiks kun tossa on tollanen punertavan ruskee suortuva. Auki ollessa ne ei niin näy, mutta tästä siitä saa hyvin selvän.

Hyvä että laitoin tän villiksen päälle, sillä totesin et tän on aika jatkaa matkaa uudelle omistajalle. Ei oikein sovi mun ruumiille :)

Mitä pidätte asusta?

6 kommenttia :

  1. Hyvä asu ja mä voin ostaa ton sulta :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No vittttuuuh just eilen myin sen kallio kierrättää sivulla ja se hakikin sen jo pois :D Eikö sullaki oo melkein samanlainen mutta musta?

      Poista
  2. OOtko tykännyt Loop-rannekkeesta? Olen harkinnut sen ostoa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No en oikein tiiä, en ainakaan nää että siitä ois ollu mulle mitään "iloa" :D Pitäs kattoo sen sovelluksen kautta et mikä meininki siellä on jos siitä sais jotain irti :D Että toistaseks en ainakaan voi suositella :D

      Poista