torstaina, tammikuuta 15, 2015

Maailman helpoin ruoka

Lauantai-ilta, hirvee nälkä, pitsaa syöty jo aamupalaks eikä enää oikein imeytyis ja nyt pitäs keksiä joku erittäin nopeesti valmistuva illallinen. Tää on sen mun "tomaattikeiton" jälkeen ehkä maailman helpoin "resepti" ja ihan taatusti hyvää.
"Voi ei, me ehdittiin jo pilata nää" :D

Lataa Alepasta kauppakoriin haluamasi salaattiainekset, jauhelihaa, nachoja, jauhepussissa oleva tacomauste, juustoraastetta ja esim salsaa, guacamolee, aurajuustonmuruja jne jne.


Jos haluat tehdä niinkun minä tein:

1. Laita uuni ja hella lämpiään.

2. Paiskaa jauheliha pannulle ja sillä välin levittele läjä nachoja pellille, päälle ripottele juustoraastetta ja aurajuustonmuruja.

3. Kun jauheliha alkaa ruskistua, heitä joukkoon tacomauste.

4. Nachot uuniin kun jauheliha on melkein valmista, niiden ei tarvi olla siellä kun sen aikaa että juusto sulaa houkuttelevan näköseks. Älä anna juuston palaa tai "kuivahtaa".

5. Valmista tässä jossain välissä salaatti. Onnistuu aika hyvin siinä aikana kun jauheliha lämpiää ja paistuu :D


Tähän menee siis ehkä 5 minuuttia ja loppu duuni on se, että avaat ne dipit tai muut.


Salaatissa mulla oli ihan vaan salaattii, kirsikkatomaatteja, kurkkua ja sellanen Apetina juttu missä on fetapaloja ja oliiveita öljyssä. Sit oli salsaa, juustodippiä, creme fraichee ja jalopeenoja. Niin ja extrasipulia kanssaruokailijalle 8)

HYVÄÄ ON.

Kuka aikoo testata? :D

10 kommenttia :

  1. Nam! Pitää ehdottomasti kokeilla :)

    VastaaPoista
  2. Oon tehny samaa mutta laittanut tonnikalaa ja ananasta ym.. Ihan pirun hyvväää!:::PP

    VastaaPoista
  3. Mä oon tehnyt joskus uuninachoja, ollaan kyllä laitettu se jauhelihakin sinne uuniin ja sitten cheddarsulatejuustoa niiden nachojen päälle. Oon tehnyt myös soijarouheilla, kun eräs kasvissyöjäkaveri oli joskus kylässä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi soijarouhe kuulostaa hauskalta vaihtoehdolta! Hyvä idea :))

      Poista
  4. Nam, vaikuttaa hyvältä ja nopeelta ♥

    VastaaPoista