torstaina, tammikuuta 22, 2015

Torjantain asu

Viikko on mennyt sittenkin mukavan nopee. Oon nyt parina iltana tässä riehunu sellasissa puuskissa mun vaatekaappien kimpussa ja heitelly sieltä meneen tavaraa ihan urakalla pitkästä aikaa :D Tää on vissii vähä niinku jokavuotinen traditio, että alkuvuodesta käyn noita kaappeja läpi ja teen tilaa uusille vaatteille vähän karsin ylimäärästä materiaa pois. Koska oon niin epäjärjestelmällinen, tein sillee, että merkkasin iha numeroilla hyllyt ja käyn ne sit siinä järjestyksessä ettei mitään jää huomaamatta :D Tänään esim sovitin kaikki shortsit ja hameet läpi, heitin kulahtaneet roskiin ja huonosti istuvat tai muuten ei-enää-niin-mieluisat kirppiskasaan ja kenkälaatikot availin ja muistelin et mitä niistä löytyykään :D Kenkiäkin heitin pois 4 paria ja parit jäi vielä harkintaan. Muistelin samalla kauhulla sitä aikaa pari vuotta sitten kun omistin vielä melkein 100 paria kenkiä. Nyt mulla on ehkä neljäsosa tosta ja sekin määrä ahdistaa ajoittain. 

Viihdykkeeksi teille tän päivän asu, jossa nyt ei varsinaisesti oo mitään nähtävää.


paita /Gina Tricot
housut /H&M
laukku /Michael Kors
kengät /Marco Tozzi

Pitkästä aikaa taas lounaalla Oonan kanssa, Factoryssa tietysti koska siellä on torstaisin aina lättyjä hillon ja jäätelön kaa jälkkäriks ja syön niitä niin hävyttömät määrät ettei niistä kehdannu ottaa ees kuvaa (paitsi jonkun kaunistellun Instagramin puolelle).

Ehkä hirveintä mitä mulle on ikin käyny oli ku torstailounaalla söin itteni kerran niin ähkyyn jo pääruuasta, etten yksinkertasesti pystyny syömään lättyjä. Ei vaan mahtunu :D

Nyt meen vielä jatkaan hetkeks puuhastelua ton vaatekaappioperaation pariin ja sitten lähen valmistaan illallista :3 

Mukavaa torjantai-iltaa!

8 kommenttia :

  1. Mun viikko on taas mennyt jotenkin tosi hitaasti, olin jo eilen jotenkin torstaissa ja alkoi ahistaa, kun olikin vasta keskiviikko. Välillä tuntuu, että viikot vaan menee hujauksessa ohi. Tänään ei kyllä enää ahista.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tää viikko meni ihan sairaan nopeesti maanantain ahdistuksista huolimatta! Onneksi :D

      Poista
  2. Mulla on kans vaatekaappiprojekti menossa :D

    VastaaPoista
  3. miksi et vastaa kommentteihin?:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En "ehtinyt" vastaan jopa 2 päivään :D Tuliko ikävä? XD

      Poista