keskiviikkona, tammikuuta 14, 2015

Vuoden 2014 päivän asut

Viime vuosina mulla on ollut tapana tehdä jotain pientä katsausta alkuvuonna edellisen vuoden tärkeimpiin tapahtumiin, mutta nyt en jaksa sitä tehdä. 2014 oli kuitenkin kaikin puolin loistava.

Teen nyt tällä kertaa jotain, mitä en oo ennen tänne tehnyt, eli kokoelman viime vuoden asuista!

Tietysti nyt sit just huomasin että pari omasta mielestä erittäin kivaa asua jäi nyt sitten tästä puuttuun syystä että en ollut lisännyt postauksiin "päivän asu" -tägiä, jonka perusteella nää kuvat blogistani poimin. Harmi, mutta yritän jatkossa olla siis tarkempi tägien kanssa :)
Jännä tietty sinällään, että koska kyseessä on ihan itte päälle revityt rytkyt niin monet niistä jostain syystä saattaa aika vahvastikin miellyttää omaa silmää ja lemppareita ois löytynyt vaikka miten monta :D 


Omiksi suosikeiksi nousee kuitenkin sueraavat numerot:

 10 - Siis toi asu on yksinkertasesti ihana ja varmaan tuun pukeen täsmälleen samanlaisena heti kun vaan säät sallii. Taustalla kukki kirsikkapuut ja koko viikonloppu oli muutenkin täydellinen. Ja sen varmaan huomaa hymystäkin.

17 - Täydelliset puitteet täydelliseen kesäpäivään Mallorcalla ja täydellinen helleasu.

20 - Koska värit. Beigen ja korallin yhdistelmä hivelee silmiä. Vaikka itse mekko ei ylläkkään mun vaatekaapin lemppareihin.

27 - Toi mekko on jo vuosia vanha, mutta jaksan silti kerta toisensa jälkeen yhdistää sen konjakin kanssa. Konjakki, valkoinen ja tummansininen = match made in heaven.

29 - Taas koska värit ja niin monta lempijuttua samassa asussa. 

37 - Armyvihree, musta ja valkoinen = rakkautta. Ja miten ilonen olin tosta ensilumesta!


Sit mielenkiintosena pointtina huomasin pitäväni hyvin vähän tai suunnilleen en lainkaan asuista 1, 3,  4, 8 ja 21 vaikka niissä mulla on päällä mun ihan superlemppareimpia vaatteita? En tiedä onko ne vaan sit noi kuvat itessään, värit vai mikä mistä en niissä välitä.

Ajattelin alkaa taas tekeen pientä ratsiaa vaatekaapin puolelle ja tehdä sinne vähän poistoja ja ehkä tilaa uusille. Mitä muuten piditte niistä viimevuotisista blogikirppiksistä? Haluatteko ehkä jatkossa saman tyylistä vai sopiiko teille jos hankkiudun niistä muilla tavoilla eroon? :D

Mitkä mun viime vuoden asuista oli teidän suosikit? Entäs sit ne inhokit? Miksi?


14 kommenttia :

  1. Kattelin tossa viikonloppuna sinkkulaivan uusintoja, niin olitko sä yhdessä jaksossa? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mistä tuo 41 hame on? Että tykkään tuosta skaterboy asusta:D

      Poista
    2. Haha! :D Se hame on kuule H&M:ltä, ostettu aika loppuvuodesta koska tossa se oli ekaa kertaa päällä et niitä voi olla siellä vieläkin ! Niitä oli tollasta punasta ja vihreetä versioo myös jos oikein muistan!

      Poista
  2. Pakko udella että ootko ollu vielä tyytyväinen kun otit silikonit? Katoin myöskin sua sinkkulaivassa ja hitto kun olit kaunis! Ja mikä ihana kroppa :) Sellanen pieni ja siro. Mun lempparit noista asuista 37,38 ja 15!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon ollut tyytyväinen :) Kyllä vaan oon niiden johdosta ollu paljon tyytyväisempi mun ulkomuotoon. Heh, ite oon tyytyväinen että oon niistä ajoista muuttunu ulkonäöllisesti mut kiitos kuitenkin, olen imarreltu! :)

      Poista
    2. ooks vielä sinkku? Tai ooks Tinderis?

      Poista
    3. Oon sinkku, Tinderiä en käytä! :D

      Poista
    4. Missä yökerhoissa käyt? :D

      Poista
    5. No en hirveesti käy missään yökerhoissa, viimeks olin viikonloppuna Capitalissa mut sielläki vaan iha 'käymässä', sitte muita missä tulee joskus käytyä nii DTM, Rymy Eetu, Bakers, Villi Väinö... En ees muista koska olisin viimeks ollu sillai kunnolla yökerhoilemassa :D

      Poista
    6. Okei, mä käyn lähinnä Kallessa tällai torstaisin. Hyvä meininki!

      Poista
  3. Itelle kans pisti silmää ylivoimasena suosikkina se asu 10 ♡ toi hattu o täydelline! Ja joo määki bongasin sinkkulaivasta sut niiku näköjää moni muuki :'D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos 8) Ja haha sääki bongaillu, voi kauheeta :D

      Poista